קראתי מעט מהמודעות כאן

קראתי מעט מהמודעות כאן

שם הפורום הוא קידם עסקים קטנים וגדולים . מזה אומר? עסק שטס במהירות 50 ק"ש רוצה לטוב ב70 ועסק של 80 רצה להגיעה ל100 . אנשים מעסקים כאלה אין להם זמן להגיעה לכאן . וב4 שורות לא יתן להם שום מידע ןכלים איך להמריא יותר גבוה .
השאלות שנישאלו כאן זה של יזמים הנעמצאים בתחילת הדרך . ולשם זה יש פורום יזמות בתפוז . אז מה ההבדל בין הפורומים ?
עסק קיים מקדמים . בהלוואות וכסף יותר להזרים לעסק . ולא תשובה ב4 שורות הוא יקודם . ומי שהולך למט"י נימצא בתחילת הדרך . ולא צריך קידום . כי אין לו מה לקדם

כך אני חושב
 

Alexsushi

New member
אז למה נועד הפורום

אז שלום לך.
יש משהו במה שאתה אומר שחלק מהשאלות מתאימות לפורום יזמות. יחד עם זאת אני רוצה לתקן אותך לגבי כמה מהנחות היסוד שלך.
1. הפורום הזה נועד לקידום עסקים קטנים ובינוניים, ( לא גדולים) לצורך ההגדרה בעגה המקצועית הם נקראים SOHO ו SMB. וברמה הכספית מעסקים של בן אדם אחד ועד עסקים עם מחזור של 20 מיליון דולר בשנה.
2. המשמעות של קידום היא לא בהיבט של לפרסם את העסקים אה לתת מענה לשאלות ובעיות, המאפיין של עסקים קטנים ובינוניים הוא שלרובם יש את אותם הצרכים כמו לעסקים גדולים, ההבדל הוא שלעסקים גדולים יש בעלי תפקידים ואנשי מקצוע בכל התחומים אשר תומכים בפעילות העסקית כגון IT, שיווק, פיתוח ארגוני ועוד. המטרה של הפורום היא לתת מענה לשאלות ובעיות בתחומים אלו.
3. לאנשים ( לרב מנהלים) ממגזר הSOHO והSMB יש זמן והצורך להתמודד עם בעיות מסוג זה, ההבדל הוא שלפני שהם מחילים לפעול בתחומים אלו הם רוצים הכוונה, איפה לקורא, מה נכון לעשות ,עם מי להפגש ועוד. לאלו שאין זמן, כנראה שהם ישארו תקועים בעסק שלהם והבעיות והסוגיות פשוט יטפחו על פניהם ( לפחות כך מניסיוני ), לא כולם מחפשים באינטרנט בכלל ובפורום תפוז, אבל לפחות המטרה היא להציע שרות זה.
4. יש פורומים דומים ב LINKEDIN ולא מעט פורומים מקצועיים אשר נפגשים, אני מקווה שבעתיד גם אנו נהפוך לכאלו.
5. ואולי הכי חשוב, עסק זה ממש לא רק הלוואות כסף ותזרים מזומנים, ולו רק העובדה שרב המנכ"לים של ארגונים לא מגיעים מתחום ראיית החשבון מוכיחה טענה זו.

בכל מקרה, השאלה שאתה שואל עולה רבות
, מקווה שעניתי ואשמח לשאלות וסוגיות נוספות
 
למעלה