ראיון עם משה פרץ

ראיון עם משה פרץ

רבים מתושבי טבריה התקשו להאמין: משה פרץ, הכוכב של העיר, זה שכולם ניבאו לו גדולות ונצורות, זה ששחרר לערוץ 24 קליפ שמוקרן במינונים יפים ("מביט אל המרומים"), זה שבכירי התעשייה המזרחית צופים לו עתיד מזהיר – פותח מספרה. ועוד בטבריה. אמנם הוא עשה את זה גם בעבר וניהל מספרה ששייכת למישהו אחר, אבל דווקא עכשיו לפתוח מספרה משלו? דווקא כשהוא מתחיל לנפח להם את החזה בגאווה פריפריאלית אופיינית? ושר מעולה באנגית למרות שלא מדבר אנגלית בכלל "הדיסק הראשון לא כל כך הצליח, אז לא רציתי להישאר בבית", מודה פרץ. אמנם היה לו להיט וחצי, וגם אלבום בחוץ, אבל מה שנראה לתושבי טבריה כמו שיא הפריצה ושיא התהילה נראה בעיניו כמו משהו פחות נוצץ וזוהר, בעיקר בגלל שבהתחלה הוא לא התקבל בצהלולים מצד המדיה, הקהל ומה שביניהם. אומן רגיל היה מפתח אגו כבר בשלב הזה ומסרב לעבוד בעבודות פומביות שלא קשורות למוזיקה ולשואו-אוף, אבל לא אחד כמו פרץ. ובהחלט יש מזל שזה סוד ההצלחה של המוזיקאי, שנכון להיום נחשב לאחד הכוכבים הצעירים המצליחים יותר בז'אנר.
 

Kanoun

New member
איכות

משה פרץ זמר איכותי. אין ספק שמדובר בתופעה יוצאת דופן, בעולם הזמר המזרחי הישראלי, מעבר לכוכב ענק בישראל, פרץ מגלה איכויות אנושיות, שאינן נופלות מרמת המוזיקה שלו. פרץ מסוקר ומושמע רבות בערוצי הקליפים ותחנות הרדיו בכל הארץ, שכן מטרת הפורום אינה לגעת במה שידוע ומדווח בתיקשורת הישראלית, אלא לגלות את העולם שאנו לא שומעים, מבקרים או מדברים: עולם המזרח התיכון. אבל כשיש אמן עם איכויות כה גבוהות וצניעות שופעת- בכיף כאן הוא המקום לפרגן!
אשמח לדעת אם משה פרץ שר במרוקאית, ולשים שיר זה כאן בפורום.
 

נהורית1

New member
כל הכבוד למשה פרץ ../images/Emo13.gif

אדם עם ראש. מכין את עצמו למצב בו לא ימשיך להיות פופולרי. שני רגליים על קרקע מוצקה.
 

Kanoun

New member
והוא גם מצחיקן.

אני מקווה שבאמתחתו של פרץ גם לפרוץ את גבולות הארץ ולשיר בשפה אחרת, אין ספק שהוא עשוי מהחומרים הנכונים להצליח בגדול במקומות יותר גדולים מקיסריה. וכאן הוא גם מצחיק. תהנו. http://www.youtube.com/watch?v=n8cTaBM9dgM&NR=1&feature=fvwp
 
למעלה