רוצים לצוד אריה

רוצים לצוד אריה

האם מישהי מכירה את המלל של רוצים לצוד אריה, עם המחשה, כמו לובשים תרמיל. נועלים מגפיים. עוברים הרים ונחל וכו'. בזמנו ראיתי הפעלה כזו בגן ושכחתי את המלל.
 

itu1

New member
למה../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif מה עשיתי../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

אריה
 

מאיגל

New member
../images/Emo6.gif אריה, אותך אנחנו מעדיפות חופשי

.... ומול המחשב כמובן שבת שלום
 

יעלים

New member
בבקשה - רוצים לצוד אריה?

וזה מתוך הזכרון רוצים לצוד אריה? אז בואו נלך ובואו נרוץ ובואו נדלג הגענו לשדה קוצים אפשר לעבור מעליו? אפשר לעבור מתחתיו? אז בואו נעבור דרכו...אי אי אי זהו הגענו לקצה השדה (מוצאים את כל שאר הקוצים) רוצים לצוד אריה? אז בואו נלך ובואו נרוץ ובואו נדלג הגענו לאגם גדול אפשר לעבור מעליו? אפשר לעבור מתחתיו? אז בואו ונשחה (תנועות שחייה) הגענו לקצה האגם (לנער את הידים ולהתיבש) רוצים לצוד אריה? אז בואו נלך ובואו נרוץ ובואו נדלג היי איפה האריה אני לא רואה אותו יש פה עץ גבוה אפשר לעבור מעליו? אפשר לעבור מתחתיו? אז בואו נטפס (מטפסים ומתבוננים סביב) היי אני רואה את האריה הוא נכנס למערה רוצים לצוד אריה? אז בואו נלך ובואו נרוץ ובואו נדלג הגענו למערה אפשר לעבור מעליה? אפשר לעבור מתחתיה? אז בואו נעבור בתוכה יו איזה חושך פה רגע אני רואה משהו אמאל'ה אריה..... רצים את כל הדרך אחורנית.
 
תודה ליעלים שלנו על הבסיס וההמשך:

במפגש שהי בעבר אצל נורה (שהתגעגעתי אליה ומזמן לא ראיתי את שמה כאן) גננת מהצפון הציגה בפנינו את הדקלום המדהים הזה. הילדים אוהבים אותו מאוד ואני בהתלהבות מציגה אותו כפי שלמדתי ממנה וחבל שאיני יודעת את שמה. הדקלום: רוצים לצוד אריה? (הגננת שואלת) כן! (הילדים צועקים) אז בואו נלך, נרוץ, נדלג (טופחים על הירכיים בהתאמה למקצב) הגענו לאגם רחב אפשר לעבור מעליו? לא! אפשר לעבור מתחתיו? לא! אז בואו נשחה (מפשילים שרוולים ושוחים). הגענו לקצה האגם בואו נתנער מהמים. רוצים לצוד אריה? (הגננת שואלת) כן! (הילדים צועקים) אז בואו נלך, נרוץ, נדלג (טופחים על הירכיים בהתאמה למקצב) הגענו לשדה קוצים אפשר לעבור מעליו? לא! אפשר לעבור מתחתיו? לא! אז בואו נעבור דרכו..( בליווי קריאות אי אי אי של דקירות מהקוצים! תסתכלו על החלוצה שלי היא מלאה קוצים. בואו נוציא אותם. ) אי אי אי) רוצים לצוד אריה? (הגננת שואלת) כן! (הילדים צועקים) אז בואו נלך, נרוץ, נדלג (טופחים על הירכיים בהתאמה למקצב) הגענו לעץ גבוה. אפשר לעבור מעליו? לא! אפשר לעבור מתחתיו? לא! אז בואו נטפס עליו (תנועות טיפוס) לעמוד על ענף בזהירות לא ליפול. אוי! אני רואה שם מערה אולי האריה מסתתר בתוכה? אז בואו נרד בזהירות (תנועות ירידה). רוצים לצוד אריה? (הגננת שואלת) כן! (הילדים צועקים) אז בואו נלך, נרוץ, נדלג (טופחים על הירכיים בהתאמה למקצב) הגענו למערה, איזה חושך בואו נגשש ונמשש עם הידיים. אני מרגישה משהו רך, נעים, גדול. אימאל'ה! זנב של אריה. בואו נרוץ..... הגענו לעץ, נטפס…. נרד בואו נלך, נרוץ, נדלג.... הגענו לשדה קוצים (אי, אי...) האריה עוד מאחורינו אז בואו נלך, נרוץ, נדלג.... הגענו לאגם בואו נשחה. אני רואה כבר את הבית אז בואו נלך, נרוץ, נדלג.... הגענו הביתה ומה נגיד לאימא? אוי כמה פחדנו.
 

קרני12

New member
שון, זו היתה "אורמר" שהביאה

את הדקלום למפגש שהיה בנתניה אצל נורה (שבאמת נעלמה מהנוף של הפורום וחבל...
)
 

pinimiri

New member
אצל מירי מיירס בהשתלמות

העברנו את הדיקלום הזה בצורה מקסימה.
 
לצוד אריה!

רוצים לצוד אריה? נלך נלך(צעדים) נדלג נדלג (דילוגים) נרוץ (ריצה) אוהו מה אני רואה? עץ גבוה גבוה אי אפשר לעבור מימין , אי אפשר משמאל נטפס נטפס (טיפוס לגובה על קצות אצבעות). רוצים לצוד אריה ? . . . אוהו מה אני רואה? שדה קוצים אי אפשר לעבור מימין , אי אפשר משמאל נעבור דרכו איה ביה , איה ביה (מדלגים בתוך שדה קוצים) רוצים לצוד אריה? . . .(כל הפזמון) אוהו מה אני רואה? ביצה. אי אפשר להקיף אותה , לא לעבור משמאל , לא מימין נעבור דרכה איכסה , ביכסה (שחיה עם תנועות ידיים) רוצים לצוד אריה? . . . אוהו מה אני רואה? אריה ! ! ! נרוץ מהר . . . נעבור דרך הביצה - איכסה ביכסה . . . (בשחיה) נעבור דרך שדה קוצים (איה ביה . . .) נטפס על העץ (נטפס נטפס מהר) נכנס למיטה נתכסה בשמיכה ונאמר ליל מנוחה! בהצלחה! הילדים מאד מאד יהנו מזה.
 
למעלה