שאלה למחשבה-לא קשור לגלי

riktal

New member
שאלה למחשבה-לא קשור לגלי ../images/Emo8.gif

ראיתי את זה פעם בסרט (לא זוכרת את השם שלו) וכתבתי את השאלה הזאת בכל מיני פורומים אחרים וזה מעניין מאוד לראות את התשובות של האנשים השונים - אז בואו ננסה את זה גם פה: הבית שלכם עולה באש ויש לכם 60 שניות לקחת רק את מה שחשוב לכם - מה תיקחו?
 
הממ.

החתול שלי, כסף, תעודת זהות, ואוכל/שתיה אם אני אספיק. אם היה לי כרטיס אשראי, אז גם את זה.
 

WatchMeWatchYou

New member
האמת היא שיצא לי לחשוב על זה המון

כשהייתי באוסטרליה לפני שנה בערך היו שריפות ענק בכל רחבי מדינת ויקטוריה. התגוררתי במלבורן, וכבר ממש יכולנו להריח את השריפות המתקרבות, ולראות את העשן בשמיים. אז החלטנו לארוז תיק קטן שאותו ניקח איתנו במידה ונצטרך להתפנות. כמובן שאם הבית עולה באש סתם כך אי אפשר לארוז תיק, אבל התחלתי לחשוב על מה היה קורה אם.. והדברים העיקריים שהייתי לוקחת איתי זה את הארנק שלי, המפתחות של האוטו, והמחשב הנייד. מעבר לזה, אין לי מושג. כנראה שלא הייתי מספיקה לקחת שום דבר אחר בדקה שהייתה לי כדי לברוח. לא חושבת שהייתי לוקחת שום חפץ, יקר ככל שיהיה. כל הדברים החשובים באמת נמצאים אצלי בראש ובלב. שמעתי על אנשים רבים שנהרגו ככה בשריפות במלבורן, כשחזרו לקחת משהו יקר להם ולא הצליחו למצוא דרכם החוצה.
 

riktal

New member
במקרה שלי...

ההיגיון אומר שהפלאפון היה עלי (כי הוא תמיד איתי, לא משנה מה) אז כל מה שהייתי לוקחת זה רק את החיות שלי (ארבעה חתולים וכלבה), המארזים של PSYCH ואת הכונן הנייד שלי שיש בו את כל החומר שעל המחשב.
 

shoham95

New member
וואו, קשה...

אני חושבת שאת הפלאפון שלי, מחשב נייד, כל הדיסקים שלי [לפחות חלק], את ה- MP4 שלי וכסף.
 

MTS17

New member
מעניין ../images/Emo55.gif

את הכלבה ושניי החתולים ואת המחשב (מקורית שכמותי
)
 
למעלה