שאלה נבוכה של חוזר בתשובה שזז לכיוון החרדי

שאלה נבוכה של חוזר בתשובה שזז לכיוון החרדי

באתי במקור מהכיפות הסרוגות... (מה שאני קורא להם היום תרבות הזיגזג) חייתי כחילוני (הקליפה שלי מבחוץ) תקופה ארוכה מאוד... וכעת בתהליך עקשני מאוד.. ומאוד בטוח ועקבי אני הולך ומתחזק (מה שקרוי מתחרד...) מחזק את עצמי ואף אנשים סביבי... וכעת בקשר לשידוכים... אני לא יודע למי לפנות, איך לפנות, לאיזה קטגוריה/סקטור בכלל יקבלו אותי ? כי אישה חרדית מהבית - לא תרצה אותי (הרי אני חוזר בתשובה...) וחוזרות בתשובה כמוני - איפה בדיוק אפשר למצוא - בצורה של שידוך ? (אני מתנצל מראש על הבורות הבסיסית שלי, מעולם לא הכרתי דרך שידוכים, אני אפילו לא יודע למי ולאן לפנות, אין לי "חברים" ו"מכרים" במגזר החרדי....עדיין) יצויין שאני בן 42, גרוש טרי מאוד כחודשיים...עם נסיך בן 4..במסגרת של משמורת משותפת (חצי מהחיים הוא גר איתי). תודה מראש על כל עזרה, הפניה, כיוון....
 

קליט

New member
ברוך הבא ! :)

כמובן תפנה לשדכניות במגזר החרדי, הרבה מהשדכניות הרגילות משדכות גם חוזרים בתשובה . *אם תתקשר ל"ערכים" הם יעזרו לך בנידון . *מפה ושם אתה אוסף לך שדכניות מנוסות ומסורות . *יש גם רשימת שדכנים באתר "מבט לשידוכים", ואפילו בעיתון ובדפי זהב יש שדכניות, ובמשך הזמן אתה עובד יותר עם הרציניות והאמינות שביניהן, אמנם רוב השדכניות הן עוסקות בשידוכים בתור תחביב . . . *בהזדמנות אעלה לכאן כמה מס` של שדכניות . שנזכה גם לחזור בתשובה שלימה :) . בהצלחה !
 
ואווו.. מטר של מידע אפקטיבי...

אהבתי מאוד. תודה !!! רשמתי לעצמי את כל הפרטים, ונראה לי שהבאת לי שפע של אפשרויות מאיפה בכלל להתחיל... ועד אז תרשה לי לפנטז פנטזיה אחת בלבד: שלשדכנית הראשונה שאני אפנה תפנה אליי את הבחורה הראשונה שתעלה בראשה.. ובהשגחה פרטית היא תהיה האישה של חיי.. וזהו. לא רוצה את כלהשדכניות ולא את כל הבחורות.. רק אחת. שאחריה לא יהיהו קיימות מבחינתי אף נשים אחרות בעולם כלל.. רק היא....
 

קליט

New member
חח תודה :) קח שדכנית נחמדה שעוסקת עם חוזרים בתשובה

קוראים לה ברכה אור 0772006306, אם תבקש יפה אז השדכנית הזאת תביא לך עוד כמה שדכניות, ומכולן אתה שואל אם הן מכירות עוד שדכניות עד שיהיה לך אוסף נאה של שדכניות . . . :) . . . *הרבה פעמים לא מוצאים שידוך כ"כ מהר כי כל שדכנית והמאגר הלא מאוד גדול שלה . . אז תהיה מוכן להשקיע מאמץ בעיסוק הנחמד הזה - זה כדאי . בהצלחה !
 
תזהר...

אתה תמשיך להיות כזה טוב ואפקטיבי ובסוף אני עוד אאלץ להזמין אותך לחתונה שלי.... רק כדי לא להרגיש כפוי טובה..... (-: תודה !!!
 

Silly Wisdom

New member
שלום וברכה:

אצלינו ההגדרה בשבילך היא "שרוף" התחרד ונהיה שחור :) כשאני אומרת אצלינו זה אחרי כמעט 10 שנים בציבור החרדי.... אם היית רווק הייתי ממליצה לך דברים אחרים... אבל בגילך, ועם המצב המשפחתי שלך, דווקא חושבת שלא ישימו לב לרקע הרוחני שלך.... אני אישית ממליצה לך לחכות קצת מאחר ואתה גרוש טרי.... קח לעצמך זמן, תתחזק תמצא רב שאתה מתחבר אליו תבנה את עצמך רוחנית, יש הבדל עצום בין תרבות הזיגזג למגזר החרדי... תכיר את ה"אוייב" מה שנקרא... נשים אוהבות גברים יציבים, במיוחד בגילאים מבוגרים... יש לך עבודה טובה? מסודרת? יש לך דירה? יש לך כסף? (שאלות רטוריות... תענה לעצמך ואם התשובות הן לא, תתחיל לעבוד על זה קודם לפני שידוך). אתה לא יכול לקפוץ אחרי נישואין של כמה שנים לתוך מערכת יחסים חדשה... קח זמן לעצמך "להתקרר"... ואז תתחיל לגשת לשדכניות. לצורך העיניין, תעדיף שדכניות שמטפלות בחוזרים בתשובה ובפרק ב'. זה אולי לא הכי מעודד, אבל בפרק ב'- אנשים כבר פחות בררניים, ויותר מה שחשוב להם זה האופי של הבן האדם, ופחות ה"שם"..... בהצלחה!
 
בפרק ב' אנשים בררנים יותר.. תספרי לי על זה...

מי כמוני יודע.... אבל לא. אני לא מתכוון לחכות יותר מכמה סיבות: 1. את הרב שלי אני כבר מצאתי, וגם את המשפיע 2. אני כבר הולך לשיעורי תורה וגם דא"ח (חסידות), ההתקררות התרחשה כבר מזה זמן רב. 3. התעודת גירושין אמנם הופיעה בידיי רק לפני חודשיים, אבל הלב סיים את שלו כבר לפני כמה שנים אם האימא של הילד שלי. דברים מתו כבר מזמן. 9 שנים הם נרגו יום אחר יום. לא רוצה להוסיף יותר, רק שהצד הרגשי נקי ופנוי מיזה כבר כמה שנים. בפועל. 4.אני והיצא הרע שלי מכירים אחד את השני כבר יותר מידיי זמן ויותר מידי טוב. לפתח חטאת רובץ. אני גם מכיר היטב את היכולות שלי, ואת הכוחות הגלומים בי -- - - או שזה הולך בצורה הכי קדושה וטוהורה כמו קרן לייזר מדויקת לאחת והיחידה, בלי "לסחוב" דקה אחת מיותרת, או שאני מתחיל "לקחת את הזמן", להתחיל להתפזר על מערכות יחסים שמובילים אותי היישר לזרועות הצד הלא טוהר של החיים. ודי לחכימא. 5. יש עבודה מסודרת, יש כסף, דירה בדרך (הגרושה לקחה כמעט הכול וצריך כעת לבנות מחדש, מה לעשות יש מחיר גם למתחילים בפרקי בית...), ויש מערכת יחסים מאוד יציבה ברורה עם מטרות שמכוונת מאוד למעלה. ואכן, האופי של האדם. על כך הדברים קמים ונופלים. תודה לאל בגיל הזה עם שק הטעויות בבחירות הקודמות בחיים, אני מקווה שאני כבר יודע בדיוק מה אני צריך ומימה להתרחק כמו מאש, בזמן הקצר ביותר שיכול להיות !
 

קליט

New member
אנסה לעזור

‏*אפשר לברור - אבל במידה . *יש בנות שהן חוקרות משטרה לשעבר . . . אם חלילה נגעת באישה - אתה מכחיש, זה היה ונגמר, וזה לא העסק שלה לעולמים . * אחי, הישועה קרובה ! מאיפה אני יודע ? . . . בדרך הטבע אתה מסודר, בחב"ד יש מסה של בנות חמודות שחזרו בתשובה - ויש פחות בנים חבדניקים . רק תעשה חיפוש ב"גוגל" ; שדכנים חבד . ותקבל רשימה של 107 שדכניות חבדניקיות למהדרין . בהצלחה !
 
107 שדכניות ???????

מאיפה הבאת את מספר הזה ? ספרת אותן אחת אחת ??? אם בנות חוקרות משטרה אני מסיים מאוד מאוד מהר. זה נגמר מבחינתי עוד לפני שהתחיל. כי הנסיון של אדם עם חכמת חיים מלמד שאת התשובות האמיתיות לשאלות החשובות מגלים לא דרך חקירה ישירה של חשיפת אינפורמציה, אלא למדים הרבה מאוד מדברים קטנים ו"צדדיים", צורת התנהלות, תגובות קטנות לאירועים, צריך עין חדה וחכמה לזה. ולא חקירות אינפורמטיביות. דברים גם מתגלים מעצמם מאוד מהר בצורה מרומזת למי שחכם ולמד.. ויש גם מה שאדם מקרין שמספר יותר מהכול. עכשיו אני הולך לבדוק את ה 107 שלך.... היה משעשע לקרוא....
 

קליט

New member
אתה איש נחמד :)

פשוט, כתוב "רשימה של 107 שדכנים חבדניקים" .
 
אגב:

מאיפה הידע המרשים והמדויק הזה בקשר לזה שיש המון בחורות חבדניקיות ומעט בחורים - חוזרים בתשובה ? הכיצד ? ידע אישי ?
 
תגיד שהידע ממני...חצוף קטן!


 
ברוך הבא


כמו שכבר ענו לך כאן. יש מגוון של שדכניות שמתעסקות עם בחורות כמוך. בהצלחה!
 
בחורות כמוני?

סליחה.. אבל אני גבר... לא בחורה.... החיים היו הרבה יותר קלים אם הייתי בחורה.....
 
הבנתי שאת גבר

אבל הנחתי שאתה מחפש בחורה אז אמרתי בחורות כמוך... כי זה לא משנה אם יש בחורים כמוך אצל שדכניות...(או שכן?
)
 
למה זה חייב להיות כל כך מסובך....

אני גרוש טרי (ממש מהניילון כמו שאחת כתבה לי...) בן 42, אבל נראה חזותית כמו בן 30 בקושי, עם ילד קטן בן 4, מבוסס היטב, נראה טוב (באמת !) ורוצה רק בית. בית במובן של מקום שאוהבים אותך. רוצה נישואין וחיי משפחה טהורים ונקיים לגמרי. מכל השטויות של העבר. לעשות רק את הדבר הנכון כמו שצריך. סוף סוף. הזיווג אמור בכלל להיות משמיים. לא ככה אמרו לנו ? רק לעשות השתדלות. רק לא לתת ליצר הרע לקלקל שוב. לעשות הפעם את הדבר הנכון. בצורה הנכונה. בית קטן, במקום ירוק ושקט רחוק מהמון העיר, זה הכול. למה זה כל כך מסובך ?
 
מבינים מבינים...

סתם אני במצב רוח דיכאוני להחריד..... הרגע מסרתי את הילד שלי לאימא שלו ואני לא אראה אותו עכשיו חצי שבוע, ואני כבר מתגעגע אליו קשות. (משמורת משותפת) ובשבילי להיות בייחד (בזוג) זה צורך קיומי. כמו לאכול ולשתות ולהתקיים. אולי אפשר- פיזית, בלי בת זוג. אבל טעם לחיים בלי - אין. כזה אני.
 
למעלה