שאלות בקשר לגרין קארד על בסיס נישואין מארה"ב

Ntaiyo

New member
שאלות בקשר לגרין קארד על בסיס נישואין מארה"ב

הי אני ואשתי האמריקאית בימים אלו ממלאים את הטפסים לבקשת גרין קארד מארה"ב, ומס' שאלות עולות לי ואני לא מצליח למצוא להן תשובות באינטרנט אשמח לעזרה :
1. תעודת יושר (תעודת מידע פלילי) בעברי נעצרתי פעם אחת, ולכן אף שאני ממלא את הטופס מארה"ב עלי להגיש תעודת יושר. הבעיה שתעודה כזו המשטרה לא נותנת באופן אישי אלא רק שולחת למוסדות מסוימים כמו שגרירות ארה"ב בירושלים. השאלה שלי היא איך אני יכול לספק לUSCIS את המסמך הזה ?

2. לאחר שירותי הצבאי נעצרתי פעם אחת על-ידי הצבא בנמל תעופה בן גוריון כיוון שלא התייצבתי לשירות מילואים, האם עלי לספק מסמכים של מעצר זה ומאיפה אני יכול להשיג אותם ?

בתודה על כל עזרה ותמיכה בתהליך האיום הזה
 

John the Savage

New member
גרגירי מידע

א. קודם כל, נכון אמנם שהגשת גרין קארד על בסיס נישואין לאזרח/ית זה תהליך שבד"כ אפשר לעשות בעצמך ללא עו"ד, ולמרות ההחמרות בתקנות לאחרונה אני עדיין בדיעה שעבור מי שאין לו שלדים בארון לא צריכה להיות בעיה לעשות את התהליך בעצמו. אבל לך יש "שלדים בארון", ולכן במקרה שלך אני ממליץ לך בחום כן לעשות את התהליך עם עו"ד ולא בעצמך. ובאופן ספציפי אני ממליץ לך לחפש עו"ד לענייני הגירה אמריקאית עם רקע ישראלי, שיוכל לעזור לך גם בכל השאלות הנ"ל.

ב. בכדי לקבל תעודת רישום פלילי לישראלים שנמצאים בחו"ל, ניתן לגשת לקונסוליה הישראלית הקרובה, והם ישלחו את התעודה ל-USCIS.

ג. אתה אכן צריך לספק מסמכים במקרה הזה. אם לא שמרת את דו"ח המעצר שקיבלת מהמשטרה הצבאית, תצטרך לפנות למשטרה הצבאית ולבקש עותק של הנ"ל. לא מכיר את התהליך הספציפי, ולא יכול לייעץ לך בעניין.
 

Ntaiyo

New member
תודה על העזרה , עו"ד פשוט לא אפשרי מבחינה כלכלית עבורנו

 
למעלה