שאלות על טופס N-600K

shery36

New member
שאלות על טופס N-600K

שלום,
התחלתי למלא טפסי N-600K עבור שלושת ילדיי ונתקלתי במספר בעיות שלא מצאתי עבורן תשובה חד משמעית בחיפושים בפורום. אשמח אם תוכלו לעזור לי...
  1. בפרק 3 סעיף 11, אני נדרשת למלא Certificate of Citizenship שלי, כי נולדתי בישראל לאבא אזרח. אין לי תעודה כזו. יש לי תעודת לידה של אזרח בחו"ל ודרכון אמריקאי. האם מספיק לספק הסבר בפרק 11 עם הפניה לצילום דרכון ותעודת הלידה? מישהו ששלח את השדה הזה ריק יכול להגיד אם קיבלו את זה או לא?
  2. אני מתכננת לשלוח את הטפסים עם בקשה לראיון בסניף סינסינטי אוהיו, ובקשה לתאריך ראיון בתחילת אוקטובר 2019. זה מספיק זמן? האם הם מתחשבים בבקשה התאריכים?
  3. הילדים שלי גם בעלי אזרחות גרמנית, המקנה להם כניסה לארה"ב ללא ויזה. האם זה תקין, שלמרות שאנחנו מגיעים לארה"ב (גם) בשביל הריאיון, הם יכנסו לארה"ב עם הדרכון הגרמני ולא עם הישראלי? (חוסך לנו את הוצאת הויזה)
תודה רבה מראש על כל עזרה,
שרי
 

טל ר

New member
לגבי ראיות להיותך אזרחית

לדעתי להשאיר ריק ולספק הסבר זה מספיק טוב.
&nbsp
ראייה לטענתי:
אם תעייני בהוראות לטופס (כפי שאני משער שכבר עשית), בעמוד 3, מופיעות ראיות אפשריות לאזרחות של ההורה ושל הסב. ביניהם מופיעים גם report of birth abroad וגם unexpired US passport. במקומך, הייתי מצרף צילום של שניהם ומביא את המקור לראיון.
&nbsp
דיסקלעיימר - זה על פי מיטב הבנתי, לא עברתי את התהליך בעצמי.
 

JochaSchwartz

New member
2+3

זה בהחלט מספיק זמן להערכתי, אין שום בעיה להיכנס עם דרכון אחר.
אני נעזרתי בשויצרי בלי בעיה.
נ. ב: יהיו שיגידו לך שאת חייבת לצאת אם דרכון אמריקאי לילדים. פורמלית זה נכון, תרגישי בנח להתעלם.
 

טל ר

New member
לגבי הנ.ב.

אפילו פורמלית, זה לא ממש נכון...
בישראל (למשל), יש ביקורת דרכונים ביציאה, והמדינה דורשת שכל אזרח ישראלי ישתמש בדרכון הישראלי שברשותו לצורך כך.
בארה"ב (בניגוד לרוב מדינות העולם), אין ביקורת דרכונים ביציאה, וזה לא רק פרקטיקה, זו אידאולוגיה. אתה רוצה לצאת - סחתיין, עליך, אתה לא חייב לנו כלום ותמיד מותר לך לצאת. זה נכון בין אם אתה יוצא בטיסה מסחרית, ברכב פרטי, ביאכטה בבעלותך - אתה רוצה לצאת, פשוט צא, אין שום ביקורת ביציאה.
 

guy56782

New member
אתה טועה

פורמלית - זה אסור בצורה חד משמעית לצאת מארהב ללא דרכון אמריקאי. בפועל - אין בדיקה אז לא יתפסו אותך.

Except as otherwise provided by the President and subject to such limitations and exceptions as the President may authorize and prescribe, it shall be unlawful for any citizen of the United States to depart from or enter, or attempt to depart from or enter, the United States unless he bears a valid United States passport.

https://www.law.cornell.edu/uscode/text/8/1185
 

טל ר

New member
זו לא הפעם הראשונה

וגם לא הפעם האחרונה שאני טועה - תודה על התיקון!
 
למעלה