שלום לחברי פורום סופרמוטו- שאלה

45degrees

New member
לא טוב. זה רחוק מלהתנהג אותו דבר

כמו גלגלי 17 עם צמיגים רחבים.
 

אורי-

New member
כנראה בגלל 45 ../images/Emo13.gif - ארכב ואבין . .

כשהזמן יתקרב קצת יותר , אנסה לשנורר סיבוב פה ושם , ואז אולי אטעם מהזריזות , ואחליט אם באמת זה משנה לי (אני מניח שתהיה הרגשה שונה כשהקוטר של הגלגל הקדמי יהיה קטן יותר). אני עדיין לא סגור על הכיוון אליו אני רוצה ללכת , והסופר מוטו (גם אם ההסבה היא רק לג'אנט) יכול גם לספק טעימת שטח , גם טעימת כביש , וגם קצת ג'אנטים למירוק וצחצוח - בשביל להרגיש קצת קאסטום... זה יוכל לענות לי בצורה יותר טובה מה אני מחפש (ותמיד אוכל לשפר מעט את הפלטפורמה הקיימת , בשביל להתאים יותר לשטח או כביש) הבעיה היא שסופר מוטו חוקי = אחד חדש שרק ייבאו ארצה = יקר יותר מDR בן ארבע או חמש. בקיצור - כשאעמוד לפני ההחלטה , ארכב ע"מ להבין
 

45degrees

New member
זריזות? סופרמוטו הוא פחות

זריז מבחינת התחושה לשינויי כיוון מהגלגל הקידמי בהשוואה לגלגל 21 עם צמיגי קוביות. יש לכך כמה סיבות: 1. משקל בלתי מוקפץ גדול יותתר 2. צמיג רחב יותר - יש יותר שטח מגע של הצמיג להזיז 3. מסה גבוהה יותר בהיקף הגלגל 4. דיסק כבד יותר בקוטר גדול יותר 5. שינוי הגיאומטריה - גלגל נמוך, מעביר יותר משקל על החלק הקידמי ההבדל שתרגיש אינו בזריזות כי אם באחיזה, וביכולת לקחת פניות שבהן קודם האופנוע היה זז לכל הכיוונים בגלל חוסר האחיזה מהקוביות: גם תזוזה של הקוביות עצמן, וגם החלקה של הצמיג כולו. אין את התחושה כאילו אתה רוכב על ג'לי - הגלגלים נעוצים כמו שצריך באספלט.
 
למעלה