שלום לכולם וחג שמח, יש לי נושא חשוב

orian500

New member
וסתם למען הרקורד

נתקלתי באדם שהצליח לגבור על שלושה תוקפים בו זמנית בקטטה שהתרחשה בשכונה שלי, אה. וגם לא היה לו שום ניסיון באומניות לחימה.
 
גם אני הצלחתי בכיתה ג להתגבר על שניים שהתקיפו

אותי בביתספר בהפסקה.

נו...אז?

אני מדבר על שני אנשים שרוצים ויודעים איך להרביץ לאחד. לא תעשה כלום אלא אם כן אתה תמנון בעל 8 רגליים.
 
נו באמת....

מכיר את הסרטונים. אחד חוטף מכות ונהיה המום ואז הוא עובר לשני. זה לא אחד נגד שניים אלא אחד נגד אחד כל פעם, בדיוק כמו בסרטים של ברוס לי שאתה אוהב לראות.

לא מבין למה הטרדת אותי עם מסר אישי
 

orian9000

New member
תגיד אתה מטומטם או שאתה עושה את עצמך?

בהתחלה רשמת לי שאני מושפע מהסרטים של ברוס לי, ואי אפשר לגבור על חמישה או שישה אנשים בו זמנית... ואחרי שהעליתי את הסרטון, אתה סותר את עצמך ואומר שזה בדיוק כמו בסרטים של ברוס לי. יטמבל, מה זה לעזאזל משנה איך הוא גבר עליהם? העיקר שהוא הצליח להכריע אותם. ויאידיוט, הסרטון נורא ברור הם מסתערים עליו ביחד יטמבל, זה הוא מצליח לשלוט על ההתקפות כמו תמנון.. בוא הנה הייתי בטוח שיש מקומות לאנשים כמוך, כמו מוסד לאוטיסטים או משהו בסגנון. ואם שלושה היו מסתערים והוא לא היה מצליח לנטרל את ההתקפה, אז הם ככול הנראה היו גוברים עליו, אבל עצם העובדה שהוא יוצא מקו ההתקפה ומצליח לגבור עליהם ולא נותן להם להגיע למצב כזה, זה אומר שהוא לא הצליח לגבור עליהם? עזוב, מה אני טורח לענות לך, תמשיך, תמשיך לתקן גיטרות, כי זה כול מה שאי פעם תצליח להגיע אליו בחיים עם שכל צר כמו שלך.
 

orian9000

New member
טמבל, בחלק גדול מאומניות הלחימה

מלמדים כיצד לצאת מקו ההתקפה במצבים שאדם נקלע לקטטה מול כמה יריבים. וברנדורי מתרגלים לגבור על כמה אנשים שמסתערים עליך בו זמנית. אבל אתה ואומניות לחימה אלו שני עולמות נפרדים. אני ממליץ לך להמשיך לתקן גיטרות, כי לוחם לעולם לא תהיה. זו הבנה בסיסית ביותר. אם אתה לא מצליח להבין זאת אתה טמבל מוחלט, שאם היו שמים את המוח שלך בתוך עכבר מעבדה, העכבר המסכן לא היה מצליח לעבור את המבוך ולהגיע לגבינה!
 

maxx504

New member
דעתי על הנושא המדובר

באומניות הלחימה של ניצחון של כמה יריבים בו זמנית. אני אוהב לחשוב על אומנות לחימה כאל אומנות שככול שאתה מתמקצע בה, היא מצמיחה לך רגליים ויידים בלתי נראות, שמאפשרות לך לתקוף איתם ולהגיב איתם - מה שבהחלט יכול להפוך אדם שמיומן באומניות לחימה לתמנון. בהחלט ניתן לראות את ברוס לי כתמנון. לוחם טוב, בעייני, שמומחה באומניות לחימה, יש לו עוד 20 רגליים וידיים נוספות. כול פעם שהוא עולה ברמה, יד חדשה צומחת לו. זו מטאפורה, אך זו מטאפורה ריאליסטית בהחלט.
 

danielmo1

New member
בתחילת ההודעה הראשונה שלך

קבעת חד משמעית שהפורום השכן הוא מקום לא נעים שלא נוח לדבר בו

אולי אתה צודק, אבל גם איתך לא נוח לנהל שיח ואתה לא מוכן לשמוע דעות נוספות השונות משלך

ובנימה מקצועית, לוחמי MMA מהעידן החדש, הם לוחמים שלוחם חד מימדי (לדוגמא סמוראי שאתה מתעקש להכניס לשיחה) לא יצליח לנצח אותם, נקודה.

זו כל המהות של MMA, זה מה שאומנויות לחימה משולבות רצו לקבוע ולא הצליחו, כי כשלוחם קרקע היה פוגש לוחם עמידה והיה מנצח, לוחם העמידה היה משתדרג ודואג שיהיה לו יתרון על לוחם הקרקע בכך שהוא יודע גם קרקע וגם עמידה

לא חסרות דוגמאות ואני יכול לתת לך עשרות אם לא מאות כאלה וכל זה מהUFC נטו.

דבר אחרון חביב, כמו שלקבוע שאדם קדמון היה חכם ממך הוא טעות (לא כי לא היה לו הפוטנציאל, אלא כי האבולוציה שעברת והכלים שיש לך היום שונים ומתקדמים הרבה יותר ממה שהיו לו) כך גם טעות לקבוע שמיתוס כזה או אחר עדיף על דוגמה חיה היום.

או בקיצור, כן GSP היה שוכב על ברוס לי 5 סיבובים ומעניש אותו, ספרטקוס לא היה מצליח לעמוד 2 סיבובים מול ג'ון ג'ונס ואנדרסון סילבה יותר כשרוני משניהם אז אני לא הייתי בונה על צ'אק נוריס כמושיע של אומנויות הלחימה החד מימדיות
 

boldog700

New member
כן כן מה שתגיד

ברוס לי היה חוטף מכות מג'ון ג'ונס ואנדרסון סילבה לוחמי הזירה המהוללים. למה ללכת רחוק? למעשה ג'ון ג'ונס היה לוקח בקרב לוחם סמוראי מיומן בתוך פחות מחצי דקה - ובוודאי שאנדרסון סילבה היה מנצח את ברוס לי תוך פחות מ10 שניות, מוריד אותו לקרקע ונועל אותו בבריח מבלי להזיע. נו בטח אלא מה? למעשה אפילו אדם שעוסק באומנות הלחימה המהוללת BJJ רק ארבעה חודשים, בהחלט יכול לנצח את ברוס לי בתוך פחות משני דקות, ואפילו הוא לא יזיע. אם אתה ולוחם סמוראי תצאו לקרב, אני בהחלט יהמר עליך ללא צל של ספק שתכריע את הקרב בתוך דקה או שתיים. אני גם יהמר עליך שתיקח בקרב רחוב ביתר קלות את סטיבן סיגל ללא מאמץ. למעשה רויס גרייסי הוא הוא סופרמן. מי יכול עליו? ברוס לי? חחחח הצחקתם אותי. לך. לך תישן על האף אידיוט.
 

boldog700

New member
ובטח או בטח

שג'ון ג'ונס יכול בקלות להכריע לא רק סמוראי אחד, אלא עשרה סמוראים שיסתערו עליו עם חרבות, בעזרת BJJ אומנות הלחימה "הקטלנית" ביותר. "המצאה מדהימה" של רויס גרייסי. הבן אדם פשוט "גאון" איך לא חשבו על זה קודם? אה כן. סליחה. טעות שלי. כן חשבו על זה קודם. חשבו על זה כבר לפני יותר מאלפיים שנה.
 

danielmo1

New member
שמע לא סיימתי

קיין וולסקאז היה משכיב לישון את סטיבן סיגל, ומצ'ידה היה מתחמק מז'אן קלוד כאילו הוא דבורה

בקיצור אידיוט שלא מבין ציניות -
WHO THE FUCK KNOWS?

אנחנו יכולים רק לשער, אבל מי אתה שתקבע חד משמעית?
ותפסיק להציף את הפורום ימשועמם, לך תעבוד או תביא ביד או משהו
 

Siberian Khatru

New member
אנדרסון סילבה VS סמוראי

בוא נניח שהתקיים קרב כזה. ברחוב. והסמוראי הביס את סילבה.
מה זה הביס? השפיל, חיסל והשמיד. לא נראה עוד דבר כזה.

מה שאותנו מעניין זה, למה זה קרה, כדי שנוכל ליישם בעצמנו כמובן!
בוא נבחן את הפרמטרים:
גודל פיזי:
אנדרסון סילבה הוא בחור די גבוה בגובה 1.97. הוא שוקל כ95 ק"ג ביומיום.
הסמוראי (רק בגלל שהוא אסייתי) ככל הנראה בחור קטן יותר פיזית, מה שרק עושה את הניצחון שלו מרשים יותר!

מסקנה: לגודל פיזי אין כ"כ חשיבות בקרב לעומת פרמטרים אחרים.

ידע באומנויות לחימה:
לאנדרסון סילבה, מתי שהוא לא חוטף בעיטות מסתובבות מסמוראים, יש חגורה שחורה באומנויות הלחימה הבאות: מוי טאי, ג'ודו, טקוואנדו וג'ו ג'יטסו ברזילאי. בנוסף הוא עבר אימונים בקפואירה, היאבקות ואייקידו.
לסמוראי הנכבד ידע בג'ו ג'יטסו (יפני) בלבד.

מסקנה: לשלוט בפחות טכניקות לחימתיות יעיל יותר מאשר לדעת טכניקות רבות!
מסקנה נוספת: לסמוראי יש ידע בטכניקות אשר לא ידועות לאנדרסון סילבה. מה עליו לעשות כדי ללמוד אותן?

צורת אימונים:
אנדרסון סילבה הוא ספורטאי מקצועני. מעבר לשמירה על כושר שנדרשת ממנו עובדים עבורו מאמנים אישיים רבים שדואגים לא רק לשיפור המיומנות שלו באומנויות הלחימה השונות אלא גם למצב הבריאותי של הגוף שלו ולתזונה.
הסמוראי עבר אימונים מפרכים בשיטות סודיות שככל הנראה אי אפשר לשחזר היום.

מסקנה:
צורת האימונים של ספורטאים אינה יעילה והמדע שהתפתח בשנים האחרונות בנושא מיותר לחלוטין. יש לחזור לשיטות הישנות לפני שהמדע רק פגע ביכולות של הספורטאים.
 

BeniTaz

New member
אני לא מאמין שאתם עונים לו ברצינות

מדובר בטרול. הוא לא באמת חושב ככה.. הוא סתם מנסה לשגע. הוא עושה את זה ב-3 הפורומים של אומנויות הלחימה. יש מונח בעולם הפורומים שאומר "אל תאכיל את הטרול". כלומר לא להגיב לו ברצינות כדי שהוא לא ימשיך להספים.

ואגב, סילבה בגובה 1.88
 
למעלה