אני משערת שזו הכוונה
הבעיה, לדעתי, בדרך זו, היא שלילד הן למעשה בחינות וחובות מוגדרות.
אני משערת שזו הכוונהבקשר לקבוצות
באמת תיארת כאן את הקבוצות שגם אני חושבת שקיימות. זה בהחלט תלוי באופיו של המחונן. אני אישית חושבת שהקבוצה השלישית הכי טובה, אבל אם יש מחוננים שלא אוהבים תחרויות או נפגעים ממנה יכול להיות שהקבוצה השניה תתאים להם יותר. אני מניחה שכל אחד מעדיף קבוצות שונות. ושאלה בקשר לקבוצה השניה, הכוונה היא שהילד ישהה בכתה רגילה אבל ילמד חומר שונה בכוחות עצמו? מצטערת על חוסר ההבנה, פשוט אפשר לפרש את זה בכמה מובנים.
הבעיה, לדעתי, בדרך זו, היא שלילד הן למעשה בחינות וחובות מוגדרות.