שלום לכולם

שלום לכולם../images/Emo24.gif

אחלה פורום, טוב שמצאתי אתכם! יש לי שאלה, מישהו פה עשה שירות לאומי במקרה ויודע את התנאים לזכאות לקבלת דמי אבטלה? (אולי זה זהה לזכויות חיילים, אבל אני לא בטוחה) בלשכת ההכוונה זה אשכרה מיועד לחיילים.. אין לי כניסה למידע אישי, ואני לא בטוחה לגבי הזכויות שלי.. מה גם שלא בא לי לפספס את המועד שבו אני עוד זכאית.. אשמח לתשובות
תודה
 
../images/Emo13.gif

החוק המדבר על חיילים משוחררים מדבר גם על בנות שירות לאומי, אבל החל מה 1.7.2007 חל שינוי בחוק וכיום מי שסיים שירות לאומי או השתחרר מצה"ל לא יכול לחתום אבטלה שלושה חודשים ללא לפחות חצי שנה עבודה רצופה.
 
היי תודה לך../images/Emo24.gif

איזה מבאס... אני מניחה שאם סיימתי חודש וחצי אחרי התאריך הנ"ל, אני כבר לא זכאית..
תודה
מקווה להמשיך לכתוב פה ולהתייעץ איתכם
שבוע טוב.
 
חחח לא בניתי... אבל אם יש אופציה חבל לפספס

אותה. לא נורא.. לא בוער לי, בינתיים אני נחה ומבררת כל מיני בירורים בנושאים שבטח מוכרים פה
 
../images/Emo24.gifתודה

קראתי ושוטטתי לי פה קצת בין ההודעות.. אני ממש מתלבטת מה ללמוד.. התחום העיקרי שמושך אותי זה כנראה גרפיקה ממוחשבת, עיצוב גרפי וכד'. אבל אני לא בטוחה שיש ממש תואר שמתמקד בזה ולא מכיל עוד הרבה דברים שלא ממש מעניינים אותי... קיצור, 'תלבטת לי בין לקיחת קורס קצר (עם או בלי תעודה, העיקר להתוודע למקצוע) או לבחור תואר רציני.. ופסיכומטרי צריך כמובן..
בינתיים אני נחה
 
בדקת את הפקולטה לעיצוב בשנקר?

http://www.shenkar.ac.il/site/faculties/design/homepage.asp אני יודעת שהם לא דורשים פסיכומטרי אלא רק תעודת בגרות וכחלק מתהליך המיון הם מעבירים אותך גם מבחנים פסיכוטכניים. כל תואר בכל מקצוע שמעניין מכיל הרבה מאוד דברים שלא תמיד רלוונטים או מעניינים, אבל הם חלק כולל מהתואר... וכמו שנאמר no pain no game
 
תודה, עיינתי בכל מיני מקומות, אבל אני מעדיפה

מקום קרוב לבית, אני מטבעון ככה שזה או חיפה או איזור העמקים, יש כמה מכללות ומוסדות שמציעים מסלולים.. הבעיה היא שאני לא סגורה על זה.. לכן קשה לי להחליט בכלל.
 
כן קצת.. לא התעמקתי בשום מקום ספציפי אני מודה

אבל מאחר ועוד לא החלטתי סופית.. אז אני רק מגששת במסלולים שמוצעים פה ושם.
 

Blank Smile

New member
באיזור חיפה יש את תלתן..

"המכללה לעיצוב ותקשורת חזוזית".. http://www.tiltan.co.il/ המבנה לימודים שלהם נראה מעניין, ואפשר לצאת אצלם עם תואר.. אה, וצריך לדעת פריהנד, פוטושופ, אילוסטרייטור ואי-דיזיין בשביל להתקבל..
 
תודה, סליחה שהגבתי באיחור../images/Emo140.gif

וזה נשמע לי מלחיץ מאוד כרגע לשלוט בכל התוכנות האלו רק כדי להתקבל....
חחח תודה, אני אלך לאיזה קורס מקצוע למתחילים או משו בתור בסיס..
 
למעלה