שני ה"האמים" בחוץ

טוב זה היה די צפוי

משהו מסריח קורה במשפחת האם כבר הרבה זמן. כמה חבל. שני בחורים מוכשרים.
 

N B I

New member
שני בחורים מעצבנים.

אבל הדעה שלי על האמריקאים לא חדשה לאף אחד. אני בעד לחדש את המלחמה הקרה בין רוסיה לארה"ב! יאללה רוסיה! (יותר רומניה, אבל אני קונה גם רוסיה)
 

נעממהה

New member
לא להגזים...

טוב, הם לא משו, אבל לא עד כדי כך מעצבנים... וכן, חבל, הם באמת מוכשרים... =[[ לפי מה שהבנתי אלכסנדר ארטמב המחליף.. לא נראה לי שנוכל לצפות מנבחרת ארה"ב בגברים ליותר מדי... הסינים פשוט טוחנים אותם. אבל האמריקאיות הבנות ממש חמודות.. מה יש לך נגדם? רומניה?? אולי רומניה של פעם.. היום יש להם רק את סנדרה איזבשה וסטלינה ניסטור שהברכיים שלה תמיד עקומות.. (חחח סתם.. אבל ככה זה נראה לפחות) ויש לי שאלה: מה זה Compulsories ראיתי שהייתה תחרות כזאת באטלנטה וגם לפני זה.. מין תרגילים שהם יותר ריקוד ופחות אלמנטים. מישהו יכול להסביר מה זה בדיוק?? תודה!
 

N B I

New member
אני שונאת את האמריקאים

תקראו לי אולד פאשן אבל אני פשוט לא אוהבת את הסגנון שלהם, הם כל כך מאוהבים בעצמם (גם גברים גם נשים) שבא להקיא. אני אוהבת את הסגנון של הרוסיות ושל הרומניות, יותר התעמלות, פחות שוויץ.כאילו מי אתם? אפשר לחשוב שהמצאתם את ההתעמלות מאיך שהם מופיעים, זה פשוט מרגיז. שאר הקבוצות יודעות בדיוק כמוהם מה הן עושות, ואפילו יותר טוב. מצטערת על ההשוואה אבל זה הדבר היחיד שעולה לי בראש: זה כמו שבכדורסל יש שחקנים שעושים דאנק של 360, כאילו מה זה נותן?! או שחקני כדורגל שעושים מספרת בבעיטה לשער. אני פשוט לא יכולה למנוע מהעיניים שלי להתגלגל. חוץ מזה, שיצא לי לראות את הנבחרת האמריקאית כשהן התחרו ב-NCAA (כל אחת בקולג' שלה), ועור התוף שלי עדין לא סולח לי על זה. חבורת מעצבנים.
 

נעממהה

New member
טוב...

אבל אני חייבת להגיד שאני ממש לא מסכימה איתך.... לא יודעת, אני פשוט לא שמתי לב לזה.. וכנראה שזה לא מפריע לי.. אני לא מבינה מה הבעיה בלעשות דאנק עם 360?? (אני פשוט לא סובלת כדורגל אז קצת קשה לי להשתמש בדוגמא=]]]) זה הרבה יותר מלהיב ככה! הרבה יותר מרשים! ועדיין לא הבנתי מה בהופעה שלהם גורם לך לחשוב שהם חושבים שהם המציאו את ההתעמלות (וואו איזה משפט..) כל הקבוצות מופיעות אותו דבר!!! זה לא שאני מנסה להגן על האמריקאים בכל מחיר, אני מנסה להבין למה את מתכוונת...
 
אני דווקא אוהבת

את השמחה המוחצנת ואת ההצגה. בניגוד לכדורסל, בהתעמלות יש חשיבות ליופי ולחן, לוירטואוזיות ולהדגשת הייחודיות, הוספת סיבוב 360 הוא חלק מהעניין. לטעמי זה יפה להראות את האהבה ואת האהבה העצמית, למה לא? זה הרבה יותר יפה מאשר הרוסיות והרומניות שלהן פרצוף חמוץ רוב הזמן.
 

N B I

New member
עזבו, על טעם ועל ריח

שהקבוצה הטובה תנצח. בסוף זה יהיו הסיניות, כך שכל הוויכוח חסר תועלת. (נ.ב לנעמה- נכון תמיד אוהדים את הקבוצה של המדינה שלך? אז בגלל שלישראל אין קבוצה הלכתי על הכי קרוב, רומניה. סבא וסבתא שלי משם.)
 
למעלה