המנהלת המדהימה
של פורום HIM, שהגתה את הרעיון והרשתה לי להשתמש בו:) וכמובן תודה לקשת
אהובתי
שהעבירה לי את שרביט הפינה.
טוב, חסל סדר תודות! *****
בשבוע הראשון עליכם לדרג את 15 השירים האהובים עליכם מהמצעד
שבוע 1
השירים לשבוע הראשון
הסעיף הזה הוא חד פעמי כי עוד אין לנו דירוג. לכן היום תבחרו את 15 השירים שאתם הכי אוהבים מתוך כל השירים של נייטוויש.
שירי נייטוויש להזכירכם:

10th Man Down A Return To The Sea Angels Fall First Astral Romance Away Bare Grace Misery Beauty And The Beast Beauty Of The Beast Bless The Child Come Cover Me Creek Mary's Blood Crownless Dark Chest Of Wonders Dead Boy's Poem Dead Gardens Dead To The World Deep Silent Complete Deep Blue Sea (Roll Tide Crimson Tide) Devil & The Deep Dark Ocean Elvenpath End Of All Hope Ever Dream FantasMic Feel For You Forever Yours Gethsemane Ghost Love Score Higher Than Hope Know Why The Nightingale Sings Kuolema Tekee Taiteilijan Lagoon Lappi (Lapland) Live To Tell The Tale Moondance Nemo Nightquest Nymphomaniac Fantasia Ocean Soul Once Upon A Trobadour Over The Hills And Far Away Passion And The Opera Planet Hell Romanticide Sacrament Of Wilderness She Is My Sin Slaying The Dreamer Sleeping Sun Sleepwalker Stargazers Swanheart The Carpenter The Kinslayer The Phantom Of The Opera The Pharaoh Sails To Orion The Riddler The Siren The Wayfarer Tutankhamen Two For Tragedy Until Dawn Walking In The Air Wanderlust Where Were You Last Night White Night Fantasy Wish I Had An Angel Wishmaster​
קדימה לעבודה

FeLL67

-

10th Man Down Angels Fall First Astral Romance Bare Grace Misery Beauty And The Beast Ever Dream Gethsemane Ghost Love Score Nightquest She Is My Sin Sleeping Sun Sleepwalker The Kinslayer Two For Tragedy Wishmaster

Blade Of Fire

לה לה לה

10th Man Down Away Dark Chest Of Wonders Dead Boy's Poem Dead To The World Deep Silent Complete Elvenpath FantasMic Over The Hills And Far Away She Is My Sin Sleeping Sun The Kinslayer Walking In The Air Wanderlust Wishmaster

Cold Heritage

D:

Astral Romance Bare Grace Misery Beauty And The Beast Beauty Of The Beast Bless The Child Crownless Dead To The World Devil & The Deep Dark Ocean Elvenpath End Of All Hope Over The Hills And Far Away She Is My Sin Slaying The Dreamer The Carpenter Tutankhamen

../images/Emo13.gif

Away Beauty And The Beast Bless The Child Creek Mary's Blood Crownless Dead To The World Elvenpath End Of All Hope Ever Dream Ghost Love Score Slaying The Dreamer The Kinslayer The Phantom Of The Opera Wanderlust Wishmaster

דה פישמאסטר../images/Emo11.gif

Bare Grace Misery Beauty And The Beast Bless The Child Crownless Dead Boy's Poem Dead To The World End Of All Hope Ever Dream Over The Hills And Far Away She Is My Sin Sleeping Sun Stargazers The Kinslayer Wanderlust Wishmaster

קשה../images/Emo122.gif

Beauty Of The Beast The Phantom Of The Opera Bless The Child Dead Boy's Poem Ever Dream Feel For You Moondance Nemo Over The Hills And Far Away Two For Tragedy Sleeping Sun Come Cover Me Forever Yours Dead To The World Walking In The Air

danduuu

mine

Ever Dream Sleeping Sun Nemo Lappi (Lapland) Over The Hills And Far Away Bless The Child She Is My Sin Beauty And The Beast Walking In The Air Elvenpath Angels Fall First The Phantom Of The Opera Wish I Had An Angel Come Cover Me Forever Yours

אני

10th Man Down Astral Romance Bare Grace Misery Beauty And The Beast Beauty Of The Beast Come Cover Me Dead Boy's Poem Devil & The Deep Dark Ocean Ever Dream Once Upon A Trobadour The Kinslayer The Phantom Of The Opera The Pharaoh Sails To Orion Two For Tragedy Wanderlust

dralan

תורי

זה לא לפי הסדר: Wishmaster Devil & The Deep Dark Ocean The Pharaoh Sails To Orion The Kinslayer Planet Hell Sacrament Of Wilderness Astral Romance Beauty And The Beast Dark Chest Of Wonders Slaying The Dreamer Sleeping Sun Dead Boy's Poem Elvenpath Over The Hills And Far Away The Riddler

Itay Simons

חח הייתה בחירה קשה

כל הכבוד על היוזמה, ורד
Bless the Child Dark Chest of Wonders Dead To The World End Of All Hope Ever Dream FantasMic Nemo Over The Hills And Far Away Planet Hell She Is My Sin Sleeping Sun Stargazers The Kinslayer Wish I Had An Angel Wishmaster

LadySilkworm

קשה אבל בכל זאת

Bare Grace Misery Beauty Of The Beast Dead Boy's Poem FantasMic Feel For You Ghost Love Score Moondance Nightquest Over The Hills And Far Away She Is My Sin The Kinslayer The Riddler The Siren Walking In The Air Wishmaster הערה: Until Dawn - זה לא של נייטוויש!

או ווא חחח חתיכת עבודה תהיה לך

Angels Fall First Bless The Child Dark Chest Of Wonders Dead To The World Ever Dream Ghost Love Score Nemo Nightquest Planet Hell Romanticide Sleeping Sun The Kinslayer Walking In The Air Wish I Had An Angel Wishmaster

skipp

ניני

Wish I Had An Angel Wishmaster The Kinslayer She Is My Sin Sleeping Sun Planet Hell Nemo Over The Hills And Far Away(הקאבר הכי טוב בעולם
) Deep Silent Complete Astral Romance Sacrament Of Wilderness Beauty And The Beast Wanderlust 10th Man Down Dead Boy's Poem פיייייייייי זה היה מסובך

למעלה