יו

Bakura

New member
../images/Emo96.gif יו ../images/Emo98.gif

הי, זה נראה מקום מגניב. עוד 58 דקות (לפי השעון במחשב) יתחיל היום שבו יהיה לי מבחן די מעצבן על חשבון דפרנציאלי, גבולות ושטויות. וזה כל כך מעצבן. אה. כן. מזל טוב על הפורום והכל
אני ענבר. אני צמחונית, אוהבת חיות, יש לי את הכלבה הכי יפה בעולם (
), קובץ של חתולי רחוב מהממים (שמוליק-חיים-צ'וצ'ו-מרמר, טסושה, יוקי, סופטניק1 וספוטניק2, הופ וסקאר שלא ממש אוהב אותי אבל ניחא
) ואני אוהבת הומואים. נעים להכיר :}
 

Bakura

New member
|קםה| אם אני אוציא יותר מ70 במבחן,

אני אשקול לאמץ את הגישה הזאת
 

Bakura

New member
../images/Emo96.gif האמת, אני צריכה.

אין לי מושג איך להתחיל לפתור את שאלות חמש ו11 בספר של יואל גבע (טריגונומטריה וחשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי-מתמטיקה לחמש יחידות), בעמוד 237. אבל לא נורא ^^ אני רק צריכה לגרד 55, לעשות מבחן חוזר בסוך החודש, ולקבל לפחות 85. אני מאמינה שאני אצליח. תודה ^_^~
 
שאלה 11:]../images/Emo60.gif

בא' את צריכה לגזור את הפונקציה:
f'(x)=-3x^2+24x-34​
אחר כך, את צריכה להשוות את הנגזרת ל2, שכן שואלים אותך לאילו נקודות הנגזרת שווה ל2 :]
2=-3x^2+24x-34​
יוצא לך ש:
x=6,2​
אחרי שמצאת שיעורי הX של הנקודות, את חוזרת לפונקציה המקורית ומציבה שם את שיעורי הX על מנת למצוא לכל אחד את שיעור הY שלו.
f(x=2)=-(2)^3+12*2^2-34*2+5​
וככה גם לX=6 בקשר לב' - מצאנו בא' את הנקודות בהן השיפוע של המשיקים לגרף הפונקציה הוא 2. [נגזרת זה הרי בעצם מילה נרדפת לשיפוע] אם השיפועים שווים - הישרים מקבלים, וזה בעצם מה שניתן לומר על המשיקים.
 

Bakura

New member
../images/Emo96.gif תודה כל כך רבה לך :}

הייתה לי טעות ממש מפגרת שלא החסרתי את השתיים של הX וניסיתי לעשות שורש של 168 ואז הייתי בטוחה שלא הלך לי טוב. אבל ההסבר שלך כל כך עזר לי, באמת
! אני מודה לך מכל ליבי ^_^
(ותמונה של אחד הזוגות האהובים עליי, כי אני חייבת
זו צורת הכרת התודה הרשמית שלי.)
 
בבקשה../images/Emo24.gif../images/Emo60.gif

*שומרת את התמונה* והו, צריך להרוג טעויות מפגרות. בייחוד בתרגילים ארוכים מאוד, שצריך לעבור שלב שלב ובסוף זה איזה מינוס דבילי.
 

Shusho

New member
אומגד אני הבנתי!!!!!!!!111

ואני שלוש יחידות, כן?
טוב אמ זה החומר שהרגע סיימנו
 
שאלה 5../images/Emo3.gif../images/Emo60.gif

קודם כל את גוזרת את הפונקציה:
y'=3x^2/5 - 6x/4 + 2/7​
עכשיו, ביקשו את השיפוע, כלומר - את הנגזרת, עבור x=4 ולכן צריך להציב בנגזרת את x=4, ואז מקבלים את מה שמקבלים וזו התשובה:]
 

Bakura

New member
../images/Emo96.gif ^^ והטעות בזה הייתה

שחשבתי שצריך לגזור גם את החמש למטה ואז הוא יהיה אפס ולא ידעתי מה לעשות. עכשיו דברים נראים הרבה יותר בהירים, תודה ^_^!!! ((יצאו לי התשובות בשני הדברים. אני באמת שמחה. כי אני צריכה לדעת את זה לא רק בשביל המבחן, אלא גם בשביל עצמי, ושאני מצליחה תרגיל אני ממש שמחה ^_^~))
 
נמ, ~מקווה שתראי את זה~../images/Emo60.gif

את רק צריכה לזכור כמה חוקים של גזירת פונקציות בע"פ ממש ממש טוב, וששיפוע זה נגזרת. בהצלחה לך
100!
 

Bakura

New member
../images/Emo96.gif הקטע המעצבן הוא

שבמבחנים של המורה שלי לא צריך "רק לזכור", צריך גם להבין לעומק ולחשוב, בגלל שאני בחמש יחידות. המורה שלי בשנה שעברה (שאגב ממש לא אהבתי כי היא גרמה לי לשנוא טריגונומטריה כל כך) אמרה לנו ללמוד הכל כמו תוכים (עוד שיטה שממש לא אהבתי, מתמטיקה זה הגיון ומחשבה ולא הפעלה מיותרת של שרירי הזרוע והאצבעות בכתיבת נוסחאות על דף) אבל המורה של השנה ממש טוב
אבל המבחנים שלו ממש קשים, ברמה של שאלוני בגרות. אני רק בכיתה ט'. לא מגיע לי את כל זה ;_;. אח, נו, סתם. אני סתם בכיינית. עכשיו אני מאושרת כל כך שמישהו עזר לי לפתור שבאמת אין לי כוח להתבכיין כי אני ממש שמחה ואני הולכת להבין את שאלה חמש וללכת לישון עם חיוך על הפנים כמו שיש לי עכשיו ^_^~! תודה רבה כל כך, שוב
(חע, עוד תמונה. מתה על פרפרים.
)
 
מה בכיתה ט' מה? O_O../images/Emo60.gif

איך מה מו מי מה *_* הכיצד בכיתה ט'
ובבקשה!
שמחתי לעזור
בהצלחה שוב ו..לישון!
 

yuval k

New member
השיעור האחרון היה על אינטגרלים

משולשים ושימושים שלהם
 
למעלה