בואו נתחיל כשרשור ראשון:

בואו נתחיל כשרשור ראשון:

כל אחד שנכנס ויכנס (בכל זאת - הרגע נפתחנו!) יציג לראווה את האוסף הקיים שלו. אוסף, אגב, יכול להיות אפילו פריט אחד! ככה מתחילים...
 

I Love Paige

New member
אם היה לי כסף...

סביר להניח שהיה לי אוסף של action figures של באפי. בינתיים אני סוגד מרחוק..
 

liorb22

New member
לעת עתה יש לי רק את הפסלונים

ממהדורות האספנים של שר הטבעות, אך אני מקווה שעם הזמן גם האוסף הזה יגדל לו. ד"א - קיימות להם חנויות למכירת Action Figures או Movie Props בארץ? אני מניח שלא, אבל אולי בכל זאת אני יופתע. תודה
 

Islington

New member
ככה:

Action Figures באריזה: Gogo Yubari מקיל ביל .1 שעון של אנאקין סקייווקר מהפוד רייסינג של מלחמת הכוכבים פרק .1 Agent Smith ממטריקס. אנאקין סקייווקר, טוון ווי וC3PO ממלחמת הכוכבים פרק 2. קייל ריינר וEffigy מהקומיקס Green Lantern Flaming Carot מהקומיקס הנושא את אותו השם. אורק על וורג משר הטבעות. גולום משר הטבעות, שני הצריחים - הסרט. פסלונים: שניים (האל ג'ורדן וקייל ריינר) מתוך שלושת הפסלים של הGreen Lantern לדורתיו. Bubble Head של ספייק מבאפי. T-X משליחות קטלנית 3. וגם הטבעת האחת (לשלוט בכולם) בתוך הר דום. אני חשוב שזהו...
 

spiderrrman

New member
לי יש בובה אחת של הענק ואחת של...

האיש הרע ממשפחת סופר על שבנה רובוטים
 

BIacKnight

New member
כרגע אני בעלים של סופרמן והלבוי

שניהם 8 אינ'צ אבל אני בהחלט מתכוון לרכוש עוד דמויות בקרוב.. אגב קניתי אותם בחנות קומיקאזה שברמת אביב.
 

Yaki J

New member
יש לי - בספירה האחרונה - קרוב ל2500

אז אני כמובן לא אפרט - אבל באופן כללי יש לי AFים של כמעט כל סרט קומיקס שיצא ב10 השנים האחרונות, AFים של סרטי קאלט ידועים יותר או פחות, המון דברים מיינסטרימים (קיל ביל, הפרדטורים, שרי הטבעות, באפי והנוסעים השמיניים למינם ושות') . חוץ מזה בובלהדים, ובעיקר מקפרלנים, מורים.
 

MajorWinters

New member
יש מעט תמונות?

יש לך דברים נדירים? מה הפריט הכי יקר שלך (שווי קטלוגי כמובן)? יש לך איזה אוסף שאתה אוסף במיוחד (סדרה מסוימת או חברה מסוימת)? יש לך בעיה עם חקירות צולבות?
 

Yaki J

New member
האמת היא שאף פעם לא צילמתי. אני

מניח שאני יכול לצלם את המשרד שלי שמשופע בפריטים כאלו. בעיקרון אני משתדל לאסוף הרבה דברים של קלייבורן מור, מקפלרן, ארט אסיילום, גרפיטי. בעיקרון אם זה מוצא חן בעיניי אני קונה - אבל החברות האלו במיוחד טובות בעיניי. מבחינת סדרות אני חובב במיוחד של סטאר וורס, באטמן, סרטים על פי הקומיקסים של מארוול (הליינים שלהם פשוט מוצלחים), שר הטבעות (אם כי הAF הקטנים שלהם כל כך מזעזעים שלא הסכמתי לקנות אותם - חוץ מאת של גולום שהוא מוצלח). אני לא עשיתי הערכה של מה הכי נדיר היום, אבל אני מניח שהכי יקרות הן המשקפיים המקוריות של וויל סמית' מ"גברים בשחור", שיש לי.
 

MajorWinters

New member
האוסף!

אהלן, אני דין, מנהל את פורום מלחמת הכוכבים ואי לכך האוסף בהתאם. תמונה
בנוסף יש לי גם אוסף WWF שאיפשהו בגיל 11 הפך ממשחק לאוסף...
 

The Human Torch

New member
יש לי בסביבות ה-15...

אקשן פיגרס של דמויות קומיקס ועוד קצת בובות מיניטוריות של מייטי מקס וצבי הנינג'ה.
 

alon3232

New member
אוסף - דוגמית קטנה ומזעזעת

מתוך הלבוי - קרואנן 23 אינטש של חברת SIDESHOW - הפנים מתחת למסיכה הן עבודת הפיסול הטובה ביותר שראיתי ב-action figure. לא סתם זכתה לאחרונה כ-action figure הטובה ביותר בקטגוריית ה-12 אינטש לשנת 2004.
 

Wing Chan

New member
הולי פאק! ../images/Emo2.gif

העבודה בפנים מדהימה! לעזעזל, עכשיו גם אני רוצה כזה
|מזילריר| מי המפסל? (אם יש ספציפי ולא פשוט החבר'ה בסיידשואו)
 

alon3232

New member
לא ראיתי שם של המפסל -

http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/category.cgi?category=hellboy_12&item=8903 ניתן גם לרכישה ב-eBay בהרבה פחות. המלצה שלי - תשיג כשאתה יכול. יש עוד 2 מהדורות מוגבלות שהמחיר שלהן מרקיע שחקים אבל הדגם הבסיסי נותן את התמורה הטובה ביותר למחיר והוא גם המוצלח מבין השלושה (יש גם 12" של הלבוי ושל אייב שהם פחות מוצלחים).
 
למעלה