התכתבויות אישיות על גבי המסך?

אנימו

New member
פלומה-מכבדת הבקשה ואם אמעד

...אנא הושיטי היד ובל יחשב לי הדבר לעוון.
ורק ככה, לסבר את האוזן - "פלומיטה"=יונה קטנה (בעזרת ה-טה מקטינים את שם העצם מבחינה לשונית) מביעה חיבה גדולה. אבל, רצונו של אדם =כבודו אמרו חז"ל (?).
 

p a l o m a

New member
פלומיטה זה דוקא נחמד.. אבל

כבר הגיעו למצב שקראו לי פומאלה???? נו????? אני שואלת אותך...
אז רק פלומיטה זה בסדר.
 

bimbo.

New member
אנימו, גם בעלי ז"ל היה אומר:

"ראש למעלה". תמיד תמיד היה אופטימי...
 

odo13z

New member
בקר טוב לכולם. ../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif../images/Emo9.gif

הרימו עיניים אל על , לשמיים זה תמיד עושה טוב וגם אם יש דמעה בקצה העין היא תתיבש למראה חיוך קטן .
 

HAVA159

New member
בוקר טוב וחג שמח לכולם../images/Emo24.gif

היום סוגרים תקופת חגים עד לחג הבא, "חנוכה" שיבוא עלינו לטובה. שיהיה לכולנו חג שמח, יום טוב והמשך שבוע נפלא באהבה
חוה.
 

אנימו

New member
בוקר טוב וחג שמח. האם אתם יודעים

איזה דגל מבין הדגלים של שמחת תורה שנפנפנו בילדותנו,היה "הכי שווה" ?
 

bimbo.

New member
אני הכי אהבתי את הדגל שנפתח בו

חלון, ותפוח עץ תקוע בראש המקל...
 
שקדיה יקרה, כן לי את יכולה לספר,,,,

ולמה אני פה?רק בגלל שיש בחורות נחמדות כמוך,,(אז הדכדוך שלי קצת פג) ואני מאד אמיתית,, פרסלי זה בני הדביק לי בכניסתי הראשונה לפורום אלביס,, אם לא הפורום של אלביס אני לא יודעת אם הייתי פה..
 

shkedud

New member
../images/Emo51.gif נהדרים שכמותכם../images/Emo24.gif

ושבאמת יהיה היום הזה מלא חיוכים לכווווווולנו
 

דרדרית

New member
שקדוש- חכי עד שתכירי אותנו... כי ..

אנחנו יותר מנהדרים פשוט נפלאים מושלמים הכי טובים בעולם.... נו טוב... רק מתקרבים לשלמות...
ושוש היקרה- השם שלך הולך לפנייך...
זהו שם מחייב... השארי איתו ותזכירי לבני הדור שלנו את התקופה הנפלאה עם - לאב מי טנדר, ג'יפ ועוד...
 

אנפה2

New member
אני אחרי הקפה, והקורנפלקס

ובמלא המרץ, כידוע יש לי גם תמיד מה להגיד, ובכן שמתם לב שכל המציעים מרכולתן, באים אך ורק על מנת לשווק את עצמם ומיד נעלמים, כך היה לפני כמה שבועות עם אחד שחווה את החיים לאחר המוות, הציע להכנס לבלוגים שלו, ואח"כ סיפר שהוא המציא שיטת טיפול, והגברת עם המצאת התרופה לסכרת, אם הכל כל כך טוב תשווקו את זה לקופות החולים שהיום מאוד מאמינים בתחום הרפואה האלטרנטיבית, בכלל תדעו לכם שיש המון שרלטנים בשוק, וכל אחד מבטיח חיי בריאות ונצח. יש לי שאלה לגברת מהגזירות , בהתחלה נשמעה לי מעניינת אבל במחשבה שניה אחרי שהתעמקתי ביצירות נראה לי כאילו נשלחה מהרבנות, האם יש לך גם יצירות חילוניות , אשמח שתציגי אותם מבלי לספר על הקורסים והסדנאות שאת מעבירה, כיון שפה לא הזמן ולא המקום, בשביל זה יש מדור פרסום, אם כל אחד יפרסם הפורום לא יהיה מעניין בכלל, יש לנואת עמליה שמפליאה לצייר , ואת מקסימה ואם שכחתי מישהו אז סליחה , והן מציגות את יצירותיהן ואנחנו נהנות ומחמיאות, והם לא מעבירות שום מסר סמוי או גלוי. אז קצת הגינו כלפינו. ולגבי הטיולים, צריך להכיר אחד את השני על מנת לבלות יום שלם ביחד, אני בטוחה שיש פערי גילים לפחות של 15 שנה כך שלא מתאים לכולם אותו טיול, לאחד יהיה קשה מדי ולשני יהיה כמו "ווינדוא שופינג" מבחינת הקצב. ומה דעתכם שכל פרסונה תכתוב כמה מילים על עצמה לשרשור הכרות בפורום, אם מקובל עליכם אנימו המנהלת, אני מוכנה להתחיל בשירשור, מחכה לתגובתך, ואם לא זה גם בסדר. אני שמה לב שמרוב התלהבות הכתיבה אני נתקלת בשגיאות כתיב שלי שמעלות סומק על לחיי, אבל אחרי שנשלח אי אפשר כבר לתקן, אז תדעו לכם שאני מודעת לשגיאות הכתיב, אבל אני שונאת לעשות הגהות.
 

דרדרית

New member
אנפה היקרה הרשי לי לחלוק על דברייך

לגבי מגזרות הנייר מגזרת נייר זוהי טכניקה דיי עתיקה שלצערנו מתחילה להעלם מהעולם. כשהיינו בטיול שג'וד ארגנה לנו והיינו בבית של אותה גברת מבוגרת שסיפרה על אלכסנדר זייד...<אופס ברחו לי השמות...> נתקלנו שם במגזרות נייר יפהפיות. זוהי אמנות שכולי תקווה שתתחדש. חלק מהיופי שבאמנות זו שהיא מתבססת על מוטיבים יהודיים שחלקם הם רימונים, חמסות <ש"הושאלו מהשכנים ואומצו באמנות היהודית>, כפות ידיים פתוחות בצורת "ברכת הכהנים",צמחים המסמלים את עץ החיים, בעלי חיים כמו איילה "כאיילה שלוחה".. ועוד. לדאבוננו אמנות זו הולכת ונשכחת מלב בקרב בני הדור הצעיר אולי "חטאה" של אישה יקרה זו שהמליצה על סדנאות. לגבי הציירות שלנו כאן- חבל ששכחת להזכיר את בימבו שלנו שמפליאה ביצירותיה ואם היה תלוי בי- הייתי מארגנת לה מזמן תערוכה כי מעט מאד הן האומניות המוכשרות והמוצלחות בעלות ידע כל כך רב ויד כל כך מיומנת בציור כמוה. בקיצור- מסכימה איתך כי אין כאן המקום לפרסם נודעות אבל כאן המקרום והבמה להעלות מפרי ידינו. נכון? שיהיה לכולנו חג שמח ונפלא
 

p a l o m a

New member
דרדרית, צודקת.. הכל צריך להיות ../images/Emo140.gif

במינון מתאים וטעם טוב.אנפה כל מילה שלך בסלע, כולל נושא שגיאות הכתיב.. זה קורה לא רק אצלך. ואכן יש לנו כאן כשרונות בלתי נידלים, וזה עובר כמעט רק בשמועות מפה לאוזן..אבל האמת אנשים מוכשרים.
 

אנפה2

New member
בימבו, אכן גם ציורייך נפלאים,

ושכחתי לציין אותך , וכמו כן שכחתי לציין עוד כמה אנשים יצירתיים אבל לא מחוסר תשומת לב, אלא מכיוון שכרגע אני לא זוכרת,
 
למעלה