הגמד הלוחם
New member
אני תלמיד יש לי הרבה מה לומר בנושא!
אני תלמיד שסיים השנה כיתה ט´ מדעית בבית ספר לאו באק שבחיפה. הייתי כיתה מדעית . עכשיו אני אתן כל מיני דוגמאות לבעיות שבלימוד : אני אתחיל ממה שלמדתי בבית הספר היה מיותר! הבדידים וכל כיתה א,ב,ג ניתן ללמוד בשנה אחת! במשך 6 שנים השתעממתי! ואני לא ילד שמוחנן במטמטיקה. אני ועוד הרבה אנשים שאני מכיר ידענו את לוח הכפל בכיתה א (אני לא מתלהב מזה או משו ולא שזה השג ענקי אבל מתחילים ללמוד את זה בכיתה ג) . אני גם חושב שקצב ההתקדמות הוא איטי מדי וצריך קצב התקדמות איטי שיגרה את התלמיד ויגרום לו להמשיך ללמוד! מה גם שאסור לוותר ! דבר נוסף : בחטיבה היו לנו שעורי העשרה אנסטורמנטלית עם המורה תלמה . היא הופיעה בטלוויזיה והאשימה את הבדידים שהורסים את דרך המחשבה של התלמידים .וזה די נכון לדעתי כי תלמידים לומדים שצהוב זה 5 . עוד משו : מע´ החינוך מנסה רק שיותר תלמידים יעברו את ממוצע הבגרות! זהו . הגמד
אני תלמיד שסיים השנה כיתה ט´ מדעית בבית ספר לאו באק שבחיפה. הייתי כיתה מדעית . עכשיו אני אתן כל מיני דוגמאות לבעיות שבלימוד : אני אתחיל ממה שלמדתי בבית הספר היה מיותר! הבדידים וכל כיתה א,ב,ג ניתן ללמוד בשנה אחת! במשך 6 שנים השתעממתי! ואני לא ילד שמוחנן במטמטיקה. אני ועוד הרבה אנשים שאני מכיר ידענו את לוח הכפל בכיתה א (אני לא מתלהב מזה או משו ולא שזה השג ענקי אבל מתחילים ללמוד את זה בכיתה ג) . אני גם חושב שקצב ההתקדמות הוא איטי מדי וצריך קצב התקדמות איטי שיגרה את התלמיד ויגרום לו להמשיך ללמוד! מה גם שאסור לוותר ! דבר נוסף : בחטיבה היו לנו שעורי העשרה אנסטורמנטלית עם המורה תלמה . היא הופיעה בטלוויזיה והאשימה את הבדידים שהורסים את דרך המחשבה של התלמידים .וזה די נכון לדעתי כי תלמידים לומדים שצהוב זה 5 . עוד משו : מע´ החינוך מנסה רק שיותר תלמידים יעברו את ממוצע הבגרות! זהו . הגמד