מבזקי ספורט לתאריך ה-25/04/10

1:1 למאיורקה עם מלאגה, סביליה הפסידה

1:1 למאיורקה עם מלאגה, סביליה הפסידה

מפגן תמיכה באוואט, 5 דקות לסהר בניצחון אספניול וגם 1:3 לאתלטיקו
תאריך עדכון: 26/04/10 10:58


דודו אוואט זכה לתמיכה מצד אוהדי מאיורקה, ששרקו בוז לעמיתו-יריבו לשעבר גוסטבו מונואה. קבוצתו סיימה בתיקו את מפגשה עם מלאגה ושמרה על עמדה מצוינת במירוץ לליגת האלופות. ויאריאל עדיין בתמונה אחרי ניצחון בסנטאנדר, ויאדוליד צברה 3 נקודות במאבק ההישרדות ובן סהר שותף בניצחון אספניול אצל אלמריה. אתלטיקו מדריד גברה על טנריפה 1:3 וסיבכה אותה במאבקי התחתית וסביליה איבדה גובה אחרי 4:3 דרמטי לחטאפה.
מאיורקה - מלאגה 1:1
כבר עם הפתיחה הראה הקהל באונו אסטדי בדיוק מה הוא חושב על שוער היריבה גוסטבו מונואה, שבזמנו היכה את דודו אוואט בפניו בעת ששיחקו יחד. השוער האורוגוואי אמנם ספג שריקות בוז, אבל גם עצר פנדל של המקומיים בדקה ה-45, אחרי שסטפאנוב הורחק. ויקטור אובינה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-86, אדוריס איזן בדקה ה-90 ומאיורקה עדיין נלחמת על כרטיס לאירופה.
חטאפה - סביליה 3:4
כשאדריאן גונסאלס בן ה-22 כבש לזכות חטאפה בדקה ה-16, איש בקוליסאום אלפונסו פרס לא ציפה שבהמשך יגיעו עוד 6 שערים. לואיס פביאנו איזן (33) ופרדי קאנוטה הפך (38), לפני שפדרו לאון החזיר את המארחים לתמונה (58). 3 דקות חלפו ופביאנו העלה את מאזנו העונה בליגה ל-13 שערים.
חניכיו של מיצ´ל לא ויתרו ובדקה ה-75 השווה מאנו דל מוראל. נגמר? ממש לא! שלוש דקות לסיום הורחק פרדי קאנוטה בצהוב שני ובעומק תוספת הזמן פגע לולו בדני פארחו ברחבה. בן ה-21 שהגיע מריאל מדריד קם ומהנקודה הלבנה קבע 3:4 מטורף. כרגע סביליה מחוץ לתמונת הצ´מפיונס, חטאפה קרובה לליגת האירופית.
אתלטיקו מדריד - טנריפה 1:3
אדוארדו סאלביו, הארגנטיני הצעיר שהגיע מלאנוס, כיכב עם צמד (11 ו-31) וקון אגוארו הוסיף אחד משלו לזכות המארחת (78). רומן מרטינס רק צימק עבור האורחת (61), שנמצאת במקום הלפני אחרון בליגה, במרחק של 2 נקודות מחוף מבטחים.
אלמריה - אספניול 1:0
צפו בתקציר המשחק ->

הבחורים של מאוריסיו פוצ´טינו כנראה כבר לא יגיעו לאירופה, אבל לפחות את ההישארות בליגה הם כמעט הבטיחו לעצמם. לואיס גארסיה כבש את השער היחיד בבעיטה חופשית יפהפיה בדקה ה-54, בן סהר עלה מהספסל בדקה ה-85.
סנטאנדר - ויאריאל 2:1
גם שער מוקדם של סרחיו קנאלס (38) לא הציל את ראסינג מהמשך מאבקי ההישרדות. דייגו גודין האורווגאי איזן בדקה ה-70 ושמונה דקות לסיום היה זה נילמאר, חלוץ נבחרת ברזיל, שלקח את 3 הנקודות איתו למדריגל. הצוללת הצהובה עדיין בתמונת המירוץ לליגת האלופות.
תוצאות נוספות: גיחון - ויאדוליד 2:0.

לכתבות נוספות >
 

אורון V1

New member
../images/Emo207.gif0-2 במשחק הראשון בגמר ההולנדי לאייאקס

סיים דה יונג כבש צמד מול פיינורד, בדקה השישית זה הגיע לאחר הרמה לרחבה וניצול יציאה גרועה של השוער ובדקה השביעית אימנואלסון מסר מסירת רוחב ודה יונג הרים את הרשת. משחק הגומלין בתחילת החודש הבא.
 
למעלה