מבזקי ספורט לתאריך ה-25/04/10

Puskas

New member
סיבה מיוחדת

או שנולד בשנתיים האחרונות שחקן נורמלי באיטליה?
 

borat1

New member
כנראה האופי שלו

אבל זה לא ההחלטה המוזרה היחידה שליפי לוקח בבניית הסגל שלו. ליפי סומך במאה אחוז על השלד (פרט לטוטי ונסטה שפרשו) שהביא לו את הגביע ב-2006. ליפי כמעט ולא מסתכל על הכושר שהשחקנים באיטליה נמצאים. הוא מאמין ברוח הקבוצתית,בכימיה שיש בין הוותיקים, בניסיון,ולא משנה לו עד כמה קנבארו ,גאטוסו וגרוסו נראים זוועה העונה ועד כמה פירלו ,בופון וזאמברוטה הם ממש לא אותם שחקנים שהיו ב-2006 (ולא שיש לו ברירות אחרות בתפקידים האלה,אבל עדיין) הוא מעדיף אותם ולא רוצה להסתכן עם האופי הבעייתי של קסאנו ,שעושה רושם שהתבגר קצת אבל ליפי לא רוצה לקחת סיכונים. גם מיקולי שהזכרתי למעלה מביא עונה אדירה ולא בכיוון של לקבל זימון,שזה בגדר שערוריה בעיני,קסאנו וג'ובינקו הם ה"פנטזיסטים" הבולטים ביותר מבין האיטלקים לא הולכים לקבל זימון (לגבי ג'ובינקו בצדק,לגבי קסאנו ממש לא),אנדראה קוסו,שחקן טכני מצויין שמביא עונה נפלאה בקליארי אומנם קיבל זימון למשחק האחרון מול קמרון,אבל קשה לי להאמין שהוא יוזמן לדרום אפריקה וגם אם כן קשה לי להאמין שליפי יעדיף אותו בהרכב הראשון. איטליה משוועת לתהליך של החלפת משמרות וזה לא קורה כרגע. יש מספיק שחקנים מצויינים כדי להתחיל תהליך כזה,אבל ליפי לא מאמין בשינויים כה דרסטיים,הוא חושב שהגיבוש,הרוח הקבוצית והניסיון יביאו לו גביע נוסף.
 
אמרת שאין לו ברירות, "אבל עדיין"

אז זהו,כנראה שלא עדיין,לא צריך לעשות חילופי דורות בכוח ועוד בזמן מונדיאל,הוא עשה פה ושם נסיונות במוקדמות,אבל אם עכשיו אלה השחקנים הכי טובים צריך לזמן אותם. ועצם העובדה שקסאנו מצליח בסמפ אבל אף קבוצה גדולה לא חושבת בכלל לגעת בו גם מראה למה הוא לא מתאים לנבחרת,לא רוצים לקחת צ'אנסים עם השגעונות שלו,מדובר בחודש שאתה צריך להיות בו בשיא הריכוז.
 

borat1

New member
לגבי בופון ופירלו אין לו ברירה

(ולא שהם כאלה גרועים,פירלו באזורי זה שחקן שונה לגמרי מפירלו במילאן ובופון הוא עדיין בופון) לגבי זאבמרוטה,גרוסו,קנבארו,גאטוסו וקאמורנסי ועוד איך יש לו ברירה.אולי לא באותה רמה כמו שאלה היו בשיאם,אבל עדיין עדיף עליהם כיום כשהם מעבר לשיא. אני לא אומר שצריך לעשות פסח בסגל הנבחרת ולוותר על כל הוותיקים,אבל יש כאלה שחייבים לפנות את מקומם כי הם כבר לא מספיק טובים ושום ניסיון שבעולם לא יחפה על חוסר יכולת ולעומת זאת יש שחקנים שנמצאים בכושר שיא שחייבים לקבל זימון. לגבי קסאנו. מאז שטוטי פרש יש לאיטליה בעיה חמורה בעמדת הקשר הקידמי. פירלו לא יכול לשאת בכל הנטל של ניהול המשחק לבדו,הוא חייב עזרה,וקסאנו למרות הבעיה הנפשית שלו חייב להיות בסגל גם כי הוא הכי טוב שיש לאיטלקים וגם כי בלעדיו זה מתכון כמעט בטוח לקישור שלא מסוגל לעשות הרבה מבחינה התקפית. וחוץ מזה,קסאנו הוא שחקן שדי התבגר,אני לא מאמין שהוא עד כדי כך מטומטם כדי לזרוק הזדמנות פז שכזאת לפח,שאם תיהיה תיהיה גם כנראה האחרונה שלו בקרירה להוכיח את עצמו בטופ של הכדורגל העולמי.
 
בופון *ממש* לא כזה גרוע

המפלה של יובנטוס רחוקה מאוד להיות אשמתו, הוא גם היה פצוע חצי עונה. מהמשחקים שאני ראיתי הוא עדיין אחד השוערים הטובים בעולם.
 

Puskas

New member
בופון ממש לא גרוע..

הוא עדיין כמו בעשור האחרון,השוער מספר אחת בעולם בהפרש מאחרים.
 

G 2

New member
על סמך מה אתה קובע

שהאולד פירם גדול יותר מהאל קלאסיקו? (ובבקשה אל תנסה להסביר, זה רק לצורך דוגמא). עניין של דעה. בשביל זה אנחנו פה.
 
לא אני קבעתי

האולד פירם נבחר כיריבות הגדולה ביותר בתבל זה לא עניין של דעה
 

Puskas

New member
היכולת שלו

מדברת בעד עצמה..הוא שוער מדהים פשוט והכי טוב שאני אישית ראיתי (וראיתי את קאן ולא פשוט להיות יותר מרשים ממנו),הוא באמת שוער שמביא לך נ"ק בעונה והרבה נ"ק.. ברסה עם שוער כזה לא מפסידה משחק כל העונה בכל המסגרות..
 
ון דר סאר ANY1?

גם פטר צ'ך בזמנו עלה עליו ויש עוד כמה אבל האמת שבאמת קשה להשוות
 
השנתיים של ואן דר סאר ביובה

מזכירות לי את דידה.אח"כ הוא הלך לקבוצה קטנה באנגליה,הקאמבק הגיע משומקום במנצ'סטר שהימרה עליו.אבל בופון יותר טוב ממנו,ולדעתי הוא היה ונשאר הכי טוב בעולם.
 

Puskas

New member
ואן דר סאר????

אפס מאופס שבטעות תפס פורמה טובה ביונייטד (וזה שיש לו הגנת ברזל בטוח עוזר לו) לא ישכח לו בחיים את השנים ביובה..בן זונה הרג לנו את ההגנה..בא אחרי פרוצי וגרם לי להעדיף את דינו זוף בגיל 50 ולא אותו.. צ'ך? כולה שנתיים של שיא..זה כמו שקסיאס נתן 3-4 עונות שיא והשנה שוב בירידה קלה.. ג'יג'י תמיד יציב למעלה..צ'ך,קסיאס,טולדו..כל אלו באים והולכים אבל ג'יג'י תמיד שם ובגלל היציבות הזו שהיא חשובה לא פחות מהכישרון הנדיר שלו,הוא מספר 1 ותמיד יהיה.
 
שכללת את תגובת סלי

והוספת ריגושים משלך אבל זה עדיין לא משנה שבמשאל הוא כנראה לא ייבחר כגדול מכולם
 
למעלה