מי הם ליקויי השמיעה המפורסמים שאתם

תאנה 2

New member
מי הם ליקויי השמיעה המפורסמים שאתם

שמעתי שבטהובן התחיל להתחרש בגיל 28. ויש כמובן את הלר קלר המפורסמת. חושבת ששמעתי משהו לגבי ביל קלינטון, אני לא בטוחה. כנ"ל לגבי ירדנה ארזי. מי עוד?
 
מרלי מתלין

שחקנית חרשת מפורסמת, שיחקה בין השאר בסרט "ילדים חורגים לאלוהים"
וגם בסדרה "הבית הלבן" וכו'... שחקנית מדהימה!
 

M r s S m i t h

New member
מיכל גורליק, מלכת היופי החירשת../images/Emo13.gif

היא מפורסמת בישראל. עובדה שכל אחד שדיבר איתי בהזדמנות, ישר שאל אותי על היפהפייה שהתארחה אצל יאיר לפיד או שהתפרסמה בידיעות האחרונות. מיכלוש,איפה את?..הייתי רוצה שתחזרי לפורום כמו בימים הטובים בקומונה... ועוד משו לא קשור: חבר'ה, בבקשה אל תגיבו לאלו שהרגיזו אותכם. מקסימום רק תענו בצורה עניינית וללא העלבות בבקשה.. ולילה חורפי מקסים וחמים בחיק המשפחה וחברים.
 

suztapuz

New member
אלכסנדר גרהם בל

אמנם לא היה חרש אך משוייכת לו ההמצאה של הטלפון, המכשיר ששינה את פני התקשורת, והוא היה נשוי לחרשת והיה גם מחנך של ילדים לקויי שמיעה.
 

אייני

New member
אתה יודע, קראתי לפני כמה זמן

שככל הנראה בל לא היה זה שהמציא את הטלפון, אלא גנב את ההמצאה מבחור אחר, עני יותר, שלא הצליח לאסוף מספיק כסף כדי לרשום פטנט על ההמצאה שלו (או משהו כזה, אני לא הכי זוכר, קראתי לפני דיי הרבה זמן). מעניין מה היה באמת
 
שמות המפורסמים ליקוי שמיעה....

הלן אדמס קלר חרשת ,מייבל חרשת האברד אשתו גרהם בל,מרלין מנורו ליקוי שמיעה,מוחמד היה מפורסם כבדי שמיעה,ישו היה מושתל הראשונה שהושתל מכשיר שמיעה שמע את קול אלוהים,,שמשון גיבור הסתיר את מכשיר שמיעה אוזנו תחת שערות..רומאים גזרו לשמשון שערות וגילו מכשיר שמיעה אנטנה קליטה למוסד עמי איילון..בגלל עמי איילון שומע אשקלון נחרבה...אלביס התאבד בגלל ששמע מדיי..רפי איתן שר ליקו שמיעה..מנדל נלסון אפירקני התחרש למשך 25 שנה בכלא...דני אשכנזי חרש עלה 8 קבוצות שומעים לעליה לאומית..ארז זינו חרש מייסד פלאפקס...גולבוס חרש גילה את אמריקה בעינייו ולא משמועות כמו אל על איירבוס..סוזי מיכאלי חרשת מנהלת על פורום חרשים..מייקל ג'קסון התחרש מתבייש ממכשירים שמיעה התאסלם מכסה רואשו בד כיסו דת איסלם בערבה מדבר..דוד בן גוריון לא שמע את עולם הקיים את מדינה ישראל..יש המון שומעים שלא הרגישו שלא שמעו קולות של עולם שומעים וניהיה מפורסמים בתקשורת נסתרים..רוימאו חרש לא שמע את נשימתה יוליה שומעת התאבד יוליה נשמה..התאבדתה עם חרש רומיאו.. לכו לבית מקדש הלן קלר יד לבנים 13 שם תמצאו המון סיפורים על חרשים מפורסמים כמו שיש יואל בן הרוש חרש נגב שחקן מפורסם הכל מופיע בארון ספיריה בהלן קלר..
 
עוד לא שכחתי להוסיף המפורסמת היא..

לריסה ברגשטיינס ליקוי שמיעה..מבלי לפוגע במיכל אריקסון היא גם יפה ושקטה..לריסה ליקוי שמיעה זה כבר סיפור אחר היא דוגמנית על מכשיר שמיעה יפה בעולם..לריסה ליקוי שמיעה צעדה לבדה בכוחותה לבדה במסוללים האנגר 11..צעדה במסלול מועדון דום וצעדה מסלול שרטון הילטון וצעדה עם שלי גפן ושרון גנייש וליהי אלון וסיגל פפשדו..מי עוד צעדו יפיפיות שומעות עם לריסה ברגשטיינס ליקוי שמיעה דוגמנית שומעות על בסוכנות רוברטו בן ששון..אשמח אם תדחפו סימנים בשמה לריסה ברגשטיינס לחזרה מסלולים בגדול עם מיכל גורליק חרשת..תעודדו ליפיפיות חרשות לעלות מסלולים...
 
לצערי

זה לא שהוא לא תקין, אלא כי הניק-ניים התקין היה תפוס.. וכדי להתפשר הורדתי את הה' הראשונה ולא השניה.. שיקול שלקחתי ביני לבין עצמי. לראיה- הבלוג שלי קרוי "ה-בלונדינית הסודית" כמו שצריך עם ה' הידיעה!
 
מה לא תקין מה לא מתחבר..

נופו..
מה כן תקין מה כן מתחבר..
הסודית מה לא תקין מה לא מתחבר לך...פסוקים של ה'ה'ה'ה'ה הניק ניים מה נתפס..מה להתפשר להוריד את ראשי לההההה'ההה'הה' מה לא הרגל השניה..שיהיה לך ההה'ההההה'''הה'הה לפחות תשאירי לי את נופו המטורפת אם יש בעיה תפנו ל
נופו המטורפת ולא לנוף המטורף אני
...!
 

אייני

New member
נו, מן הסתם הכל מצוץ מהאצבע../images/Emo3.gif

אלביס התאבד כי הוא שמע מדיי? מוחמד וישו חרשים? (נראה מישהו אומר למוסלמים שמוחמד היה חרש
אני לא רוצה לדמיין מה הם יעשו לו
)
 
כן אה... אלביס אפילו לא התאבד!

הוא מת בשירותים בגלל חסימת מעיים חחח מסכן... בכול אופן, הוא כתב שזה רשום בהלן קלר... אז לכו תדעו....... אולי הוא חיררט חלק מזה וחלק זה נכון?
 
למעלה