אבל אצלי דוקא החלק הראשון זה רקע היסטורי...אז אותם זה לא כ"כ מעניין, והחלקים המעניינים באים אח"כ...אז זה קצת יותר קשה... אבל בואי נגיד שמצאתי שיטות ללכוד את האוזניים...ע"י שיתוף התלמידים...אבל אם הבריטים והמעפילים לא מעניינים אותם אז אפילו אם אני אעמוד על האזניים ואדבר סווהילית זה לא ישנה...
רקע היסטורי הוא די מדליק... נסי להכנס לאווירה, לתקופה. תציגי להם במעין הצגת יחיד את החלק הראשון. ולעמוד על האזניים ולדבר סווהילית זה כשרון, אז אם את מעבירה שיעורים פרטיים...
אני מצליחה לעניין אנשים בד"כ...אני שואלת אותם שאלות ומנחה אותם באמצעות הדימיון שלהם...אבל עדיין לא הצלחתי להגיע לכולם...וזו הבעיה... עוד מעט אני רוצה להתחיל לעשות משחקי העפלה בלילה ושם בד"כ יש שיתוף פעולה ממכ כמעט מלא