אול-יר אגחים

Reem88

Well-known member

 

משקיע88

Well-known member
מסקנתי מצרור בשורות האיוב שמגיעות מכיוון אול ייר היא שסביר שהחברה לא תצליח לפרסם דוח רבעוני. במצב זה צפויה בסוף החודש הפסקת מסחר בכל האגחים שלה.
לתשומת לב.
 

Reem88

Well-known member
היום בסוף היום מכירות פראיות האג"ח יוצא מהמדדים
 

משקיע88

Well-known member
יש שני אג"חים עם בטחונות, ג' וה'. מתוכם לפי הבנתי הבטוחה של ה' עדיפה (שלב א' בבושוויק). לג' יש בטוחה מלונאית. קשה להעריך. אגחים ב' וד' ללא בטחונות, ולכן הם נמצאים ברמת תספורת זהה אחרי הנושים המובטחים. הבעיה באול ייר היא שממש לא ברור מה היקף הנכסים ששיעבדה ומהם תנאי השיעבוד. ראה הודעה מהיום על מכתב משקיע. לפי הדוחות השוטפים שווי רכוש החברה משמעותי, אבל בארה"ב נהוגה הגנה חזקה על נושים מובטחים בדמות יד קלה על מימוש בטחונות. לבעלי לב חזק בלבד.
 

top102

Active member
תודה. התשואה בסדרות עם ביטחונות לא מספיק גבוהה כי במידה ותהיה הפסקת מסחר יקח שנים עד שנראה את הכסף. המחיר של ד מעניין אבל לא ברור מה ההון האמיתי של החברה. גם לא ברורה לי המשמעות שהחברה רשומה באיים הקריביים.
 

משקיע88

Well-known member
אינני מסכים לגבי האג"ח עם בטחונות. הנאמנים מוכרים את הביטחונות ומחלקים מיד את התמורה. אם יש חוסר הם מצטרפים לנושים הבלתי מובטחים. זה לא קשור בסחירות.
 

בורסה 2008

Well-known member
צריך לחכות להתבהרות כל עניין הנושים והשיעבודים, כמו גם התבהרות הכוונות של בעל השליטה(האם מתכוון לזרוק את החברה לפח או להילחם עליה).
בינתיים זה נראה שיש טווח אפשרויות עצום להחזר בלא מובטחות.
 

Reem88

Well-known member
היום בנעילה צפויה חגיגה באגחים ג' ד' ו ה' למי שבכל זאת מתכוון לקנות.
 

Reem88

Well-known member
היום בסוף היום מכירות פראיות האג"חים יוצא מהמדדים
 

משקיע88

Well-known member
שיחת ועידה עם ההנהלה אתמול: מצפים לדוחות בקרוב. ממשיכים לנסות למכור את הנכסים הקטנים.
נראה מה יהיה כתוב בדוחות.
 

yel5

Well-known member
אתה יכול לפרט על איזו שיחת ועידה אתה כותב? מה היה תוכנה?
במאיה אין איזכור לכך
 

משקיע88

Well-known member
אתה יכול לפרט על איזו שיחת ועידה אתה כותב? מה היה תוכנה?
במאיה אין איזכור לכך
יזהר שמעוני מאול ייר דיבר עם כמה מחזיקים. זאת לא הייתה שיחה רשמית של החברה, לא הקשבתי לה ורק העברתי התרשמות של משקיע שמוכר לי. אין כאן באמת חידושים למעט הטענה שהדוחות יפורסמו בקרוב.
 

jsphs

Well-known member

החברה מפגרת בתשלומי משכנתא על נכסים בסך של כ- 900K$ אל מול הלוואות של 118,000,000$
וזאת לאור ירידה בשעורי הגביה בנכסים.

כמו כן, מבקר הפנים מתפטר ולהלן הנסיבות:

"אי קביעת דיון בוועדת הביקורת של החברה אודות דוחות הביקורת הפנימית שנקבעו בתכנית עבודת הביקורת לשנת 2020 ואשר נשלחו להנהלת החברה במהלך חודש ספטמבר 2020 , ואי קבלת תגובת החברה ביחס לאחד מדוחות הביקורת האמורים אשר נשלחה להנהלת החברה בחודש נובמבר 2020.
כמו כן, אי קבלת תשלום בגין עבודת הביקורת שנעשתה בשנת 2020."

כמו שנאמר, רב הנסתר על הגלוי.
 

משקיע88

Well-known member
לאחר שהשקעתי קצת באג"ח ה' המובטח, בדקתי עם יזם מקומי בניו יורק וחקרתי את הנכס המגבה בושוויק שלב א'. לאחר הבדיקה מכרתי את החזקתי במחיר דומה לזה שקניתי אותה.
הסיבה - החוב לאגח ה' עומד על כ 253 מליון $. עלות ההקמה של הנכס המשועבד כ320 מליון $. לכאורה זה בסדר. אבל בדיקתי הראתה שלמרות טענות החברה חלק מהיחידות כלל אינן מושכרות, ובשורה התחתונה יתכן שבמכירת חיסול יתקבלו רק כ 230 מליון $. בקיצור - בשביל להרוויח 10% לכל היותר זה לא נראה מעניין לקחת סיכון להפסד דומה. מצטרף להזהרות על צורת ההתנהלות הבעייתית של החברה. האגרות הבלתי מובטחות ב' וד' נראות כמו הגרלה עם סיכויים מסוימים לרווח ספקולטיבי. לא מתאים לי בשל חוסר השקיפות אבל יכול להיות מעניין למהמרים.
 

smisrael

Member
מה עם הבטוחות של אג"ח ג'? שמה יש אופציה לרווח משמעותי יותר, ואחוז כיסוי גבוה של הבטוחות ביחס למחיר האג"ח כיום.

מסכים שבשביל 10% לא שווה להכנס לחברה בתסבוכת שכזאת
 

משקיע88

Well-known member
יש כמה בעיות עם אגח ג'. הביטחון הוא 50% מהבעלות על קומפלקס וויליאם ווייל. יש שם מלון עם 185 חדרים, משרדים ומסחר. לדעתי מצב התפוסה בכל הנכסים בכי רע.
קיים לכאורה שוכר ראשי (master lease) אך אני חושש שמדובר בפיקציה. הבעיה העיקרית צפויה במימוש, שכן די ברור שהיחידי שיכול מעשית לקנות את הנכס הוא השותף (מוסקוביץ?) והוא בעמדה חזקה להוריד את המחיר אל מתחת לפני הקרקע. לא נוגע למרות שלכאורה העלות (234 מליון $) גבוהה מהחוב (154).
 

top102

Active member
נכנסתי עכשיו ל ג ו קצת ל ד. לפי דעתי המצב לא כזה גרוע ו יש אפשרות להרוויח הרבה. מסכים ש הסיכון מי הלא נודע גבוהה וזה לא מתאים לכולם.
 

Reem88

Well-known member
למעלה