מבזקי ספורט לתאריך ה-25/04/10

Puskas

New member
בבקשה נשמה

Juventus and Italy goalkeeper, Gianlugi Buffon, has been recognised as the best goalkeeper in the world by the International Federation of Football History and Statistics. וזה איגוד שמכיל את טובי הסטטיסטיקאים בעולם ומוחות כדורגל אמיתיים ולא סתם חובבי דעה שמונעים מאמוציות והיי לייטס.. הם מעדכנים כל הזמן את הדירוגים שלהם על סמך יכולת אמיתית של שחקן וכל דבר חיובי מהמדדים שלהם מעלה לו ציון ומשהו רע מוריד. בקישור לכתבה הזו תוכל לראות את הדירוג המלא באותו רגע,והנה הוא בשבילך: 1. ג'יג'י בופון 2. פטר שמייכל 3. איקר קסיאס 4. אוליבר קאן 5. חוסה לואיס צ'ילאברט 6. וולטר זנגה 7. אדווין ואן דר סאאר 8. פטר צ'ך 9. מייקל פרהודהום 10. קלאודיו טפארל 11. דיוויד סימן בהמשך יש אגדות כמו שלטון,גויקוצ'אה וכו'.. כנס תיראה.
 

Puskas

New member
ועוד משהו

דירוג השוערים הטובים בכל הזמנים 1. בופון 2. שמייכל 3. יאשין 4. קאן 5. בנקס 6. צ'ך 7. ואן דר סאאר 8. זוף 9. קסיאס 10. הומה 11. מאייר 12. שילטון 13. בארטז 14. צ'ילאברט 15. זאמורה 16. דיסייב בהמשך יש עוד אגדות וכוכבים מודרנים תהנה :)
 
יש בזה משו

אבל אני עדיין מאוד בספק אם תעשה משאל רנדומלי בלי לציין את שמו תקבל את התוצאה הזו יתכן שאם הוא היה משחק במועדון יותר גדול הוא היה זוכה להערכה גבוהה יותר בקרב כלל הציבור ולא רק בקרב "מומחים"
 

Puskas

New member
אבל אל תשכח

שיובה עד הפרשה שהורידה אותה ליגה,היתה קבוצה מאוד חזקה..הגיע לגמר אלופות נגד מילאן והיתה בעוד רבע גמר אחרי זה.. הם היו קבוצה מאוד מפוארת גם לאורך כל ההיסטוריה,זה המועדון הכי מעוטר באיטליה.. מסכים שהם לא אטרקטיבים לאוהד הממוצע כמו יונייטד,ברסה או ריאל אבל עדיין יש להם קהל מעריצים די גדול בארץ ומה שבאתי להראות בסקרים האלה זה לא שבופון הוא הכי גדול בהיסטוריה (זו דעה אישית שלי שהוא הכי טוב בהיסטוריה) אלא שתמיד יהיה אפשר למצוא סקר שיראה את מה שאתה רוצה.. אני בטוח שאם אני יחפש ממש חזק אני גם ימצא סקר שאומר שקסיאס הכי גדול בהיסטוריה או שבאטיסטוטה החלוץ הכי גדול שאי פעם שיחק (וזה האמת לא כזה רחוק מהמציאות). בקיצור,אל תלך לפי סקרים..אם לדעתך הדרבי של גלאזגו הוא הכי גדול בעולם אז זכותך ואני לא יגיד לך בחיים שאתה טועה אבל אם אני חושב שהדרבי של סיציליה הוא הכי גדול (ואני ממש לא חושב ככה כמובן) אז זכותי ואתה לא צריך לבקר את זה.. כנ"ל לגבי מי הכי גדול בכל עמדה..זו דעה אישית גרידא.
 
אני ממש לא הולך לפי סקרים

אבל זה ממש ידוע שהאולד פירם זו היריבות הגדולה בתבל דווקא על רקע אפרוריות ה-SPL
 

Puskas

New member
לא יודע אם זו היריבות הכי גדולה

בטורקיה הם גם מפגרים רצח..מכות כל משחק אבל אולי..
 
תיכף תספר לי על הדרבי בקהיר

אבל יריבות כמו שיש בגלזגו בה שני המועדונים מייצגים מדינה שונה לא תמצא באף מקום
 
מונדיאל 2006? שני שערים בלבד, אחד פנדל אחד עצ

מי? בחיים לא ראיתי כזאת תצוגה של שוער כמו של בופון במונדיאל.
 
ועכשיו ראיתי שאתה מדבר על משאל

טוב מה אנחנו כבר יכולים להגיד, ברוב המשאלים שתעשה גם כנראה מישהו שקשור לבארסה באיזושהי צורה, ינצח.
 
לא הפעם

בזכות ז'וזה המדינה
 
תוצרת בית

תוצרת בית

מכבי חיפה יצרה בעצמה את הלחץ. מי תנצח במשחק העונה? פרימו עם התשובות
תאריך עדכון: 25/04/10 11:24


1. השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם כשאתם מנסים לנחש מי תנצח ביום שני היא מי מגיעה למשחק במצב טוב יותר, וכאן אין בכלל ויכוח: הפועל תל אביב. נכון שהפועל לא מצליחה בשנים האחרונות בקרית אליעזר אבל הפעם מדובר בסיפור שונה לגמרי כי הפועל נראית כמו קבוצה בריאה, שמאוד מאמינה בעצמה ומול בני יהודה ראו את זה. הניצחון בשבוע שעבר נתן לה רוח גבית יותר מכל רביעייה או חמישייה מול איזו קבוצת תחתית. הפועל היתה צריכה להפסיד את המשחק אבל ניצחה עם 10 שחקנים ובניגוד לכל מה שקרה במגרש. זה מוכיח שיש המון בגרות בקבוצה של גוטמן וזה בדיוק מה שהיא היתה צריכה לפני קרית אליעזר. מעבר לכך, היא פשוט בכושר טוב יותר.
2. בצד השני, מכבי חיפה עושה את כל הטעויות האפשריות לפני משחק העונה. בשלב הזה ברור שיהיה לחץ אבל הלחץ אצל האלופה הוא לחלוטין לא מחויב המציאות, אלא כזה שהיא בעצמה יצרה. במקום להתעסק בעצמם, אנשים שם דיברו על הקיזוז ועל השופטים והנה מה שקרה: הפסד בליגה לבני סכנין, הפסד בגביע להפועל ר"ג ותיקו בדרבי. כל ההתעסקות הזו, ראו תקרית טקשיירה ותבריזי או רפאלוב מול בני יהודה, יוצרת לחץ גדול על המועדון ואפשר לשמוע את זה מהקולות שבאים מחיפה בשבועות האחרונים. עכשיו, אחרי שהוליכה את הטבלה במשך תקופה כל כך ארוכה, האלופה מגיעה פתאום למשחק שהפסד בו יוריד אותה למקום השני. כל הלחץ הזה לא יכול להועיל.

3. שלומי ארבייטמן עשה טעות קשה והוסיף בעצמו המון לחץ עם השיחה שיזם עם אלישע לוי אחרי שגילה שלא יפתח בהרכב. במקום לראות את טובת הקבוצה לנגד עיניו הוא הסתכל על טובתו האישית ועל האגו שלו כמלך השערים של הליגה. השיחה הזאת היתה מיותרת בייחוד לאור העובדה שהחלטת המאמן נכונה לחלוטין. אנשים שוכחים, אבל מכבי חיפה היתה הכי טובה העונה כאשר שלומי ארבייטמן עלה מהספסל וכבש. בכל משחק, ובייחוד במשחק גדול, חשוב מי ה-11 שמסיימים את המשחק הרבה יותר מאשר אלה שפותחים אותו, וארבייטמן היה צריך לחשוב על כך לפני שהעמיד את האגו שלו לפני טובת הקבוצה.
4. מבחינה מקצועית, משחקים גדולים הם הזמן של שחקנים גדולים. אני לא מקבל את הגישה לפיה ערן זהבי הוא שחקן המפתח של האדומים. להפועל יש ארבעה שחקני מפתח והם אלו שצריכים לתת הופעה כדי שהיא תוכל לנצח: וינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה, גילי ורמוט ואיתי שכטר. אניימה כנראה ייתן משחק טוב, בדיוק כמו בשנה שעברה, אבל אתם זוכרים שזה לא הספיק ולכן הרוב תלוי בשניים האחרונים. אלו שהביאו את הפועל לאן שהיא הגיעה העונה, אלו שצריכים לעשות את העבודה גם הפעם. רק אם הם באמת ייסגרו בצורה הרמטית (כמו שקרה עם ורמוט בשבוע שעבר) או ייקלעו ליום חלש, יגיע תורם של ערן זהבי וגם דניאל דה רידר להראות שהם יותר משחקנים בינוניים בהיררכיה, להראות שהם שחקנים שיכולים לסחוב את הקבוצה על הגב. אבל אז כמובן שסיכוייה של הפועל לנצח יקטנו.

5. אם הפועל בנויה על ארבעת השחקנים המובילים הללו, מכבי חיפה בנויה בעיקר על מצב הרוח של יניב קטן. בשנה שעברה הוא זה שהכריע את משחק העונה אבל הבעיה היא שהשנה הוא בכושר פחות טוב, לא מבחינת מקצועית אבל מבחינה בריאותית. קטן היה אמור לעבור ניתוח ודחה אותו בגלל השתתפותה של הקבוצה בליגת האלופות ועם כל העומס שהיה עליו, הוא מגיע לשלב הזה של העונה כשהוא בקושי יכול לעמוד. למרות זאת, הוא עדיין השחקן הכי חשוב של חיפה, כאשר הבאים בתור הם: ניר דוידוביץ´, דקל קינן ואייל גולסה.

6. גולסה ראוי להתייחסות מיוחדת. בסיבוב הראשון בבלומפילד הוא זה שהכריע את המשחק לטובת הירוקים (יחד עם הטעות הטפשית של עמרי קנדה), אבל מאז עבר המון זמן וברובו הוא היה ביציע ובאיטליה, אבל לא על הדשא. קשה לשחקן לחזור לכושר אחרי תקופה ארוכה ועדיין, טוב מאוד עושה אלישע שהוא מציב אותו בהרכב משום שגולסה הוא שחקן שזקוק להברקה אחת כדי לסגור משחק ותפקודו כקשר 50-50 מאפשר לו להיות מעורב בכל שלב של המשחק. בניגוד לליאור רפאלוב הכישרוני מאוד גם כן, גולסה לעולם לא ייעלם מהמגרש ובזכות העבודה הרבה שהוא משקיע הוא תמיד יהיה מעורב. וכאשר יווצרו שטחים, הוא האדם המתאים לנצל אותם.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/166141.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/166142.jpg
לכתבות נוספות >
 
צ'יזיק: "מי שאומר שאין מתח משקר"

צ´יזיק: "מי שאומר שאין מתח משקר"

במכבי חיפה לא מסתירים שיש לחץ. הקהל תלה שלטים: "האליפות ירוקה"
תאריך עדכון: 25/04/10 16:39


מגרש האימונים של מכבי חיפה בכפר גלים התמלא במהלך הלילה בשלטי תמיכה בקבוצה ובשחקנים לקראת משחק העונה מחר (שני) מול הפועל ת"א בקרית אליעזר.
"האליפות היא ירוקה", "מלחמה" ו-"לתת את הכל" נכתב בין היתר, כשעל השלט הגדול במגרש האימונים נכתב: "תירקו דם, תפתחו להם את ה... ותשאירו את הצלחת". כל זאת במטרה להמריץ את השחקנים לפני הקרב החשוב מול האדומים, כאשר גם לאוהדים ברור שניצחון פירושו אליפות כמעט ודאית. מפגן השלטים הוא המשך לתמיכת האוהדים אתמול באימון, אז הגיעו 100 איש, עצרו את האימון למספר דקות וזרקו רימוני עשן.
"יש מתח לקראת המשחק ומי שיגיד שאין חוטא לאמת", אמר היום מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ´יזיק לאתר ערוץ הספורט, "השאלה היא איך מתנהלים עם המתח ואיך מפזרים אותו בצורה כזאת שיהיה נעים לכולם. כולם יודעים מה חשיבות המשחק ואין בכלל צורך לדבר על זה. נחכה לראות מה יהיה על כר הדשא".
צ´יזיק התייחס גם לאבטחה סביב המשחק והביע תקווה כי הסדר יישמר. "350 שוטרים יהיו במקום", אמר, "אני מציע לאוהדי של הפועל ת"א להיכנס רק ליציעים שלהם. קיבלנו הודעה מהמשטרה כי כל אוהד שיכנס ליציע לא שלו ייענש בחומרה. בנוסף אני מציע לכולם להקדים גם כדי ליהנות מהאווירה, שאני בטוח שתהיה נהדרת, וגם כדי שלא יהיה לחץ על הקופות והשערים".
גם באימון המסכם שערכה היום מכבי חיפה, שלומי ארבייטמן לא תורגל בהרכב הפותח של אלישע לוי. ולדימיר דבאלשווילי תורגל בין ה-11 לצידו של אייל גולסה.

לכתבות נוספות >
 
לוזון: רוצים להישאר בליגה בלי מבחנים

לוזון: רוצים להישאר בליגה בלי מבחנים

קשר אחי נצרת אחרי ה-0:3 על הפועל פ"ת: "עם האוכל בא התיאבון"
תאריך עדכון: 25/04/10 13:29


אם הייתם שואלים עד אתמול את אנשי אחי נצרת כיצד היו רוצים לסיים את העונה הזאת? הם היו משיבים כי ישמחו אם יגיעו למבחנים. אלא שהבוקר (ראשון), פחות מ-24 שעות אחרי ה-0:3 הגדול על הפועל פ"ת העלתה את הרף. "אין ספק שעם האוכל בא התיאבון", אמר יניב לוזון לאתר ערוץ הספורט. "הגענו לפלייאוף הזה דרוכים ומוכנים. אף אחד לא נתן לנו סיכוי לשרוד וכולם הספידו אותנו. הוכחנו בשני המשחקים האחרונים שאנחנו לא נופלים מאף קבוצה בפלייאוף התחתון. אין הבדלים בין הקבוצות בתחתית והכל יכול להיות ולמעשה בפועל הכל כבר קורה".
הקשר שכבש אמש את שערו התשיעי העונה והשתווה לחלוץ של הקבוצה תומר חמד, הוסיף: "יש לנו קבוצה ישראלית צעירה ואנרגטית שהשאלה היתה אחת: מתי נצליח להתחבר. פוטנציאל יש בקבוצה הזאת וג´ון גרגורי ידע להפיק מאיתנו את היכולת הטובה. הגענו למשחקים האחרונים עם יתרון פסיכולוגי שכבר ניצחנו את הקבוצות בתחתית וזה עוזר לנו כל פעם מחדש".
הפועל עכו היא הקבוצה היחידה אותה ניצחה העונה נצרת פעמיים. בשבת הן נפגשות כשמי שתנצח יכולה לטפס עד למקום ה-13 ולהימנע אפילו מהגעה למבחנים. "זה משחק חוץ מאוד קשה אבל כבר הוכחנו שאנחנו מצליחים לאסוף נקודות בחוץ", ניתח לוזון. "גם את עכו ניצחנו העונה בחוץ. אני מאמין שעם משחק הקרבה ורצון כמו זה שהפגנו מול הפועל פ"ת, בתוספת הקהל המדהים שלנו שישרה אווירה ביתית, נוכל לנצח ולעלות מעל הקו האדום. אנחנו מודעים לעובדה אחת: אם ננצח בשבת את הפועל עכו נהיה תלויים רק בעצמנו ולזה אנו שואפים".
קפטן הקבוצה, תומר חמד, שהצטיין אתמול עם שער ובישול הוסיף: "באנו מוכנים. המצב בטבלה מראה שהכל פתוח. אם נמשיך ביכולת הזאת נישאר בליגה. היה לנו חשוב לשחק בשביל הקהל שדחף אותנו. חגגנו אתמול ומעכשיו הראש במלחמה חדשה. ניצחון על הפועל עכו ונהיה תלויים רק בעצמנו. לזה שאפנו תמיד".
היום זכו השחקנים למנוחה ומחר יחזרו לאימונים.

לכתבות נוספות >
 
יאוש בפ"ת: דני לוי צדק, נסיים 1-3. מהסוף

יאוש בפ"ת: דני לוי צדק, נסיים 1-3. מהסוף

המאמן הסביר: "יכול להוציא העגלה מהבוץ". שחקן: "יהיה נס אם נשאר"
תאריך עדכון: 25/04/10 16:50


בהפועל פתח תקווה לקחו קשה מאוד את התבוסה 3:0 לאחי נצרת, והבינו את האוהדים שעמדו דקות ארוכות והפריעו לאוטובוס השחקנים לעזוב את מתחם האצטדיון בעילוט לכיוון פתח תקווה.
אחרי חצות נפגשו הבעלים, תומר סיני וגל חצור, עם המאמן אלי מחפוד, ועל אף ההערכות בקרב שחקני הקבוצה שמחפוד יציע את התפטרותו כדי לזעזע את המערכת אמר המאמן כי ב"יכולתי להוציא את הקבוצה מהבוץ אליו נקלעה".
בתום הפגישה החליטו ראשי הקבוצה להוציא את השחקנים השבוע ליום גיבוש על מנת להפיג מתחים ולהראות שלשחקנים שיש מי שנותן להם גב, וזאת אחרי שרק בשבוע שעבר עוכבו המשכורות עד שהקבוצה תנצח.
בעוד המאמן בטוח כי הקבוצה תשרוד, בקרב השחקנים היה קשה למצוא אופטימיות ואחד מהם אמר הבוקר: "זה יהיה נס אם נצליח להישאר בליגה". שחקן אחר הוסיף בציניות: "דני לוי צדק, נסיים במקומות 1-3. מהסוף".
בעקבות המצב הקשה אליו התדרדרה הקבוצה, נראה כי התקרית במהלכה התעמתו ג´ונתן אסוס ועמנואל מתיאס על המגרש ובחדר ההלבשה לאחר ההאשמות הדדיות, תעבור לסדר היום והשחקנים לא יענשו. גם משכורות כל שחקני הסגל ישולמו, זאת למרות ההצהרות לעכב אותן אחרי ההפסד הביתי לעכו בשבוע שעבר.
היום, וכפי שפורסם באתר ערוץ הספורט, יקבל ראובן עובד מכתב מעו"ד המורה לו על סיום דרכו בקבוצה בעקבות בעיית משמעת וחריגה מסעיפים בחוזהו. יש לציין שגם היום עובד מכחיש את ההאשמות נגדו ובטוח בצדקתו.

לכתבות נוספות >
 
קאקה: "מבקש שיאמינו שהייתי פצוע"

קאקה: "מבקש שיאמינו שהייתי פצוע"

שער ניצחון לברזילאי שספג ביקורות: הכי טוב שאני יכול זה לענות במגרש
תאריך עדכון: 25/04/10 16:59


אחת הקלישאות של עולם הכדורגל אומרת ש´שחקן צריך לענות רק על המגרש´. אמנם מדובר בקלישאה מהשחוקות בתבל אבל ברגע ששחקן זה או אחר אכן עונה למבקריו עם משחק מצוין או שער ניצחון, נראה שאין רלוונטית ממנה. זה מה שעשה אתמול קאקה, שער ניצחון שלו מול סראגוסה השאיר את ריאל מדריד במאבק האליפות.
על קאקה עוברת שנה איומה, הברזילאי שהגיע למדריד עם הרבה רעש לא מימש את הפוטנציאל כששיחק, וגם זה לא קרה הרבה, כי קאקה היה פצוע בחלק נכבד זמן. השבוע האחרון היה קשה עוד יותר מאחר ובפורומים השונים של האוהדים כבר ממש יצאו נגד קאקה כשהטענות שעלו נגדו כללו בעיקר חוסר מחויבות. על פי הדיווחים קאקה היה כשיר לשחק כבר בשבוע שעבר אך העדיף עוד מספר ימי מנוחה, מה שהתסיס את האוהדים שחלקם אף קראו להעיפו מהקבוצה.
כאמור, את התשובה נתן הסטאר הברזילאי עם שער ניצחון. קאקה עלה כמחליף רבע שעה לסיום המשחק מול סראגוסה כשריאל עם הגב לקיר ובשוויון 1:1 (כשהיא יודעת שברצלונה ניצחה את חרס והגדילה את הפער בפסגה ל-4 נק´), וכעבור 8 דקות העניק לקבוצתו 3 נקודות חשובות שמשאירות את מאבק האליפות בספרד פתוח כשריאל מפגרת בנקודה אחרי הקטלונים.
"הכי טוב שאני יכול זה לענות במגרש", אמר קאקה בסיום, "אני מבקש מאוהדי ריאל מדריד להאמין שהייתי פצוע, אבל אני לא פגוע מהביקורת, אני יודע שככה זה בכדורגל". אליפות? "אנחנו נילחם עד הסוף".
מאמן הבלאנקוס, מנואל פלגריני היה מרוצה. קבוצתו אמנם לא הרשימה אבל כשנותרו 4 מחזורים לסיום העונה הדבר החשוב ביותר הוא לצבור נקודות: "תמיד יש חשש כשהקבוצה לחוצה ועצבנית, אבל למזלנו הצלחנו לנצח".
הצ´יליאני התייחס גם לקאקה והבהיר: "הוא תמיד היה אחד השחקנים החשובים שלנו והוא הוכיח את זה במגרש. המטרה שלנו היא להגיע ל-98 נקודות ולעבור את ברצלונה".

לכתבות נוספות >
 
אלברמן למכבי: חושש שעדיין לא החלמתי

אלברמן למכבי: חושש שעדיין לא החלמתי

בקבוצה הסבירו את הסיבות לעיכוב בהחתמה. גורם: "הוא דיבר בכנות"
תאריך עדכון: 25/04/10 19:02


ההחלטה של מכבי תל אביב לגבי החתמתו של גל אלברמן מתמהמהת ולאתר ערוץ הספורט נודע כי ההיסוס של הצהובים נובע בעיקר מדברים שאמר הקשר עצמו לאנשי הקבוצה. גורם בהנהלת המועדון אישר כי בשיחות הרבות שנערכו בין הצדדים, אלברמן אמר כי הוא חושש שלא החלים לחלוטין מהפציעה בקרסול, ולפיכך אינו מעוניין שמכבי תשקיע בו סכומי כסף גדולים שירדו לטמיון במידה ויתברר כי הוא אכן אינו כשיר.
בהנהלת מכבי מבהירים כי הם עדיין ממתינים לבדיקות נוספות שאמור אלברמן לעבור ורק לאחריהן תתקבל החלטה סופית. בכל מקרה הצוות המקצועי של המועדון לא מבזבז זמן ואבי נמני יאיץ בתקופה הקרובה את החיפושים אחרי קשר אחורי זר במידה ויוחלט לוותר סופית על אלברמן.
"אלברמן דיבר בכנות כשאמר לנו שהוא חושש שעדיין לא החלים לחלוטין מהפציעה שלו", אמר גורם במועדון לאתר ערוץ הספורט. "אין הרבה שחקנים שיבואו ויגידו דבר כזה כי רוב השחקנים היו חושבים על הכסף שהיו יכולים לעשות, אין ספק שהדבר הזה רק מעלה את ההערכה אליו כבן אדם".
בעניין אחר, במועדון חוששים שגיז´רמו ישראלביץ´, שהוחלף במשחק מול בני יהודה אחרי שנפצע בברכו, לא יוכל לשחק מול מכבי חיפה ביום שני הבא. הקשר סבל במהלך הלילה מכאבים ולא הצליח לדרוך על הרגל. הכאבים נמשכו גם היום ובשל כך יעבור בדיקות מקיפות כדי לשלול פציעה רצינית.
בקבוצה היו מאוכזבים מהיכולת בתיקו המאופס מול בני יהודה, אך עם זאת מרוצים מהעובדה שהקבוצה צברה נקודה נוספת במאבק על המקום השלישי ושמרה על פער של שני משחקים (4 נקודות) מבית"ר ירושלים שבמקום הרביעי.
מאימון השחרור שנערך נעדר ישראלביץ´ הפצוע. מחר צפוי להיערך אימון נוסף לשחקני הספסל, לאחריו הם יקבלו יום חופשי כשביום רביעי הם יחלו רשמית בהכנות למכבי חיפה.

לכתבות נוספות >
 
רומא הפסידה 2:1 בבית, אינטר בפער 2 בפסגה

רומא הפסידה 2:1 בבית, אינטר בפער 2 בפסגה

טוטי כבש ראשון מול סמפדוריה, אך פאציני הפך עם צמד. 0:3 ליובנטוס
תאריך עדכון: 26/04/10 08:35


כמה שקלאודיו ראניירי רצה לנקום בז´וזה מוריניו על החלפתו בצ´לסי, אך כנראה שבדיוק הסיבה בגינה עזב את המועדון הלונדוני הייתה בעוכריו גם הפעם - וזאת היותו לוזר. המאמן וקבוצתו רומא הפסידו במשחק העונה מבחינתם 2:1 לסמפדוריה באולימפיקו, שבעצם פינה לפורטוגלי ולאינטר את הדרך לאליפות חמישית ברציפות כשהם בפער שתי נקודות בפיסגה. האורחים מגנואה שיצאו עם מלוא הנקודות מהבירה חזרו למקום ה-4 על חשבון פאלרמו במאבק על ליגת האלופות.
רומא - סמפדוריה 2:1
הג´יאלורוסי פתחו בלחץ מאסיבי והגיעו למצב הראשון בדקה ה-10. חואן נותר לבדו במרכז הרחבה, אך משום מה החליט לנסות מספרת שעפה גבוה מעל השער. 5 דקות בלבד חלפו ומי אם לא פרנצ´סקו טוטי הרעיד את האולימפיקו. מירקו וויצ´יניץ´ פרץ באגף שמאל, העביר רוחב וטוטי היה במקום כדי להרשית. 0:1 והמארחת הריחה שוב את הפיסגה. רומא פשוט נראתה נהדר ובדקה ה-20 הייתה קרובה להכפיל היתרון, אך בעיטה של טוטי ננעצה בעמוד. רבע שעה לתום המחצית, עוד מצב ענק לרומא, כשבעיטת וולה אדירה של טוטי שרקה בסמוך לקורה.
רומא פתחה טוב את המחצית השנייה, אך בדקה ה-52 האורחת יצאה להתקפה מאורגנת בסיומה מצאה את השיוויון. אנטוניו קסאנו (אקס רומא) הגביה מאגף שמאל וג´יאמפאולו פאציני היה שם כדי לנגוח מקרוב ולקבוע 1:1. ראניירי הלחוץ שלח בדקה ה-65 את לוקה טוני לכר הדשא, וזה כמעט וגמל בשער יתרון תוך פחות מדקה, אך נגיחה שלו נעצרה על ידי השוער. רבע שעה טוני הצליח להרשית, אך הקוון הניף את הדגל בטענת נבדל, שאכן היה. 5 דקות לסיום רומא הייתה עסוקה בעיקר בנסיונות כיבוש, אך הפקירה ההגנה ופאציני היה שם כדי לדחוק מקרוב בדרך ל-1:2 ענק לאורחים שמעלה אותם למקום ה-4.
יובנטוס - בארי 0:3
העונה המזוויעה שעוברת על יובנטוס אולי בכל זאת תניב כרטיס לליגת האלופות, אחרי ניצחון של הביאנקונרי על בארי.
מחצית ראשונה שחונה ומהומות אוהדים ביציעי האולימפיקו של טורינו אותתו שמדובר בעוד מפלה מחפירה, אבל שחקניו של אלברטו זאקרוני הוציאו את עצמם מהבור. וינצ´נזו יאקווינטה כבש מזווית קשה (53), אחרי נבדל ברור, ופרץ את הסכר. בדקה ה-69 הכפיל אלסנדרו דל פיירו מהנקודה הלבנה ויאקווינטה חתם 3 דקות לסיום.

ליבורנו - קטאניה 1:3

עד הדקה ה-50 פינטזו הסיציליאנים על בריחה סופית מהתחתית, אלא שאז קפואנו האורח הורחק וכריסטיאנו לוקארלי נעץ את הפנדל. שערים של בלוצ´י (60) וברגוולד (66) הגדילו את הפער, שער מצמק של מקסי לופס (87) לא שינה דבר. ליבורנו ירדה רשמית לליגת המשנה, קטאניה עדיין בסכנה.
תוצאות נוספות: אודינזה - סיינה 1:4 (פפה 19 ו-42, סאנצ´ס 61, די נטאלה 81 בפנדל / קלאיו 40), פיורנטינה - קייבו 2:0 (פליסייר 54, סארדו 75), גנואה - לאציו 2:1 (פלאסיו 8 / דיאס 25, פלוקארי 32), נאפולי - קליארי 0:0.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/166235.jpg
לכתבות נוספות >
 
בן דיין יפתח במשחק נגד חיפה

בן דיין יפתח במשחק נגד חיפה

המגן ערך אימון מלא ויהיה כשיר. המאמן: "קחו דוגמא ממסי וזלטאן"
תאריך עדכון: 25/04/10 20:13


בשורות טובות להפועל תל אביב. דדי בן דיין השלים הערב (ראשון) אימון מלא ויהיה בסגל הקבוצה למשחק העונה מחר מול מכבי חיפה בקרית אליעזר. המגן השמאלי וסגן מלך השערים של האדומים (10 שערים), שהיה בספק גדול להתמודדות בעקבות מתיחה בשריר, צפוי לפתוח בהרכב.
בחו"ל ורוצים לראות את משחק העונה? Sport5Israel
בנוסף, נראה שהמאמן אלי גוטמן יעדיף להציב בעמדת המגן הימני את דני בונדר ההגנתי יותר על חשבונו של עמרי קנדה. ערן זהבי יפתח בקישור האחורי במקומו של זוארב מנטאשאשווילי המורחק, לצידו של אביחי ידין.
לפני האימון אסף גוטמן את השחקנים וביקש מהם לקחת דוגמא ממסי ואיברהימוביץ´ שבמשחקי העונה בליגה הספרדית, בעיקר מול ריאל מדריד, באים מוכנים וממושמעים יותר. "הם מתעלים על עצמם במשחקים הכי גדולים וזה משהו שאני רוצה גם מכם", הבהיר המאמן.

בקרב השחקנים יש התרגשות רבה לקראת המשחק ובעיקר דריכות גדולה. "הרבה מאוד סקאוטים יהיו ביציע, והמשחק הזה יכול לסדר את העתיד של כל אחד מאיתנו", אמר אחד מהם. נציגי ליל, ואלנסיין, ראן, איינדהובן, אנדרלכט ולברקוזן יגיעו לקריית אליעזר.
אגב, יום לפני משחק העונה נאלצו בקבוצה להוריד את הגג שמכסה את חדר ההלבשה וחדר הכושר, דבר שגרם לשחקנים לערוך הכנות אחרונות תחת השמש הקופחת.
הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר (עמרי קנדה), וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ערן זהבי, דניאל דה רידר, גילי ורמוט, מהראן לאלה, איתי שכטר.


לכתבות נוספות >
 
חרזי: חיפה טובה יותר מהפועל

חרזי: חיפה טובה יותר מהפועל

אלון חרזי, שהיה שותף לאינספור משחקי עונה, נתן את הזווית שלו
תאריך עדכון: 25/04/10 20:54


במשך 18 שנותיו ככדורגלן פעיל, אלון חרזי היה שותף לאינספור משחקי עונה, רובם במדי מכבי חיפה. ביום שני, כשהאלופה תפגוש את הפועל ת"א, הוא כבר לא יוכל לסייע על כר הדשא אבל ביציע הוא כמובן יישב ויחזיק אצבעות לשחקנים בירוק. לפני משחק העונה, הסקאוט של חיפה התראיין לרדיו ת"א והצהיר: "אולי החלק הקדמי של הפועל טוב יותר, אבל כקבוצה אנחנו יותר טובים".
"אני רואה כל אימון של הקבוצה", הוסיף מגן העבר, "אני גם מדבר עם אלישע לוי ועם השחקנים באופן קבוע. אני עדיין מרגיש חלק מהקבוצה, אלישע מתייעץ איתי מדי פעם לגבי שחקן זה או אחר ואני נותן לו פרספקטיבה נוספת". האם מאמן הירוקים התייעץ עימו לגבי שלומי ארבייטמן, שלא תורגל בהרכב? "לגבי שלומי הוא לא דיבר איתי", העיד חרזי.

"זה משחק של תוצאה והוא יכריע את גורל האליפות", הוסיף חרזי, "זה היה צריך להסתיים מזמן מבחינתנו אבל עכשיו זה המאני-טיים וזה הזמן לספר את הסחורה. יש דריכות גדולה מאוד בקבוצה, במשחקים כאלה ברור שאין צורך לדרבן את השחקנים".
"יש הרבה אנשים שמעלים סימני שאלה לגבינו", הוא סיכם, "אבל אני בטוח שבמשחק העונה השחקנים יראו מאיזה חומר הם קורצו ולמה הם מובילים את הטבלה".

עוד שחקן עבר של מכבי חיפה שהתראיין לרדיו ת"א הוא רוני רוזנטל. בניגוד לחרזי, רוקט רוני אינו עובד או נמצא בקשר עם המועדון. "לא ראיתי הרבה משחקים של הקבוצות העונה", הוא סיפר, "אבל ברור לי שזה משחק שיקבע את האליפות. לגבי ארבייטמן, לפי המספרים אין היגיון בזה שהוא לא פותח אבל מדובר בשיקולים של מאמן. אחרי הכל, תיקו עדיין טוב לחיפה ולכן אולי אלישע לוי מעדיף לשחק זהיר".
כדי לאזן במעט גם שוער העבר של הפועל ת"א, שביט אלימלך, עלה להתראיין. "אלו הרגעים שבהם מתגעגעים לכדורגל", הוא אמר, "לא קל לשחק בקרית אליעזר ועם השנים זה הפך למשחק הכי קשה בליגת העל, אבל יש לי תחושה שהפועל לא תפסיד. היא תבוא לשחק על כל הקופה והסכנה הכי גדולה שלה תהיה אם אלישע לוי יבוא לסגור ולשחק על תיקו. בכל מקרה, זה משחק בו הכל יכול להיות".

הבוקר הגיעו אוהדי חיפה למתחם האימונים בקצף ותלו שלטים: "האליפות היא ירוקה", "מלחמה" ו-"לתת את הכל. על השלט הגדול במגרש האימונים נכתב: "תירקו דם, תפתחו להם את ה... ותשאירו את הצלחת". כאמור, שלומי ארבייטמן לא תורגל בהרכב והוא צפוי לפתוח על הספסל.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ´; פיטר מסיללה, שי מימון, דקל קינן, אייל משומר; ג´ון קולמה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, ליאור רפאלוב, יניב קטן; ולדימיר דבאלשווילי.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/166208.jpg
לכתבות נוספות >
 
למעלה